Gå til innhold

Jeg trodde han likte meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

vi har holdt på en liten stund. hatt litt sex og diverse.

han var her på lørdag, men så virket han litt rar etter det.

så jeg sendte mld og spurte om det var noe jeg hadde sagt eller gjort galt. neeeida sa han. men så oppdaget jeg at han hadde slettet meg fra facebook. skjønte jo ingenting. men han sa at det var sønnen hans på to år som hadde fiklet med datan. vet ikke hva jeg skal tro. føler meg så brukt og utnyttet! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje jeg bare overreagerer? jeg begynte og få litt følelser for han. så når sånt skjer så overreagerer jeg kanskje?

hvor lang tid burde jeg la det gå før jeg tar kontakt igjen?

jeg har ikke vært i dette dating opplegget på 6 år. så jeg har virkelig ikke peiling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å si det ringte søtra mi meg og var litt småsur for at jeg hadde slettet ho fra facebook i går. Jeg har overhode ikke slettet henne så gud vet hvordan det skjedde.

 

Jeg ville nok sett ann ting litt, somm har han lagt deg til igjen?

Muligens holdt en lav profil litt og latthan være den som tok kontakt og om du ikke hører fra hna på en stund ikke hopp til sengs med han neste gang han tar kontakt så han skjønner at du ikke kommer til å ha sex med han hver gang.

Om han er glad i deg og vil ha deg fortsetter han å ta kontakt sex eller ikke. Om han bare er ute etter sex vil han slutte å ta kontakt om han forstår at det ikke er noe sex å hente.

 

Så må jeg si at det bare er mandag, lørdag er bare 2 dager siden. Kan jo hende han bare er litt opptatt.

 

Så lenge han er singel eller sammen med deg er det vel ingen grunn til at han skulle slette deg fra facebook

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har der vært hjemme hos han? møtt venner eller familie av han?

Sikker på at han er singel?

 

Siden ingenting har skjedd for at han skulle gjøre dette. Tenker jeg litt enten dater han flere på en gang, har samboer og blitt oppdaget eller redd for å bli det. Noe slikt siden han ikke har lagt deg til igjen.

 

La han være den som tar kontakt neste gang du om du er sikker på at han er singel. og hvis ikke ville jeg undersøkt litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

enig med 13:24... se det ann. om han legger deg til igjen, og kontakter deg igjen.. la han kontakte deg . lykke til håper det ordner seg uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg overreagerer nok kanskje litt da. hehe, er ikke så enkelt og komme inn i dette dating greiene igjen. er jo han som hver gang har spurt meg om vi skal finne på noe de gangene vi har det.

etter han fortalte at sønnen hans på 2 hadde fiklet med dataen, og sagt at det var andre som ble slettet derfra, sendte jeg melding på facebook og sa at han bare kunne legge meg til igjen om han ville det.

 

men ingen svar. hmm.. jaja!

 

en blir vel litt rar og tar alt til seg når man har litt sommerfugler i magen vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. idiotisk løyn fra han sin side i tilfelle!

 

"sønnen min trykket på noe greier, det skal jeg sjekke opp, er flere som har blitt borte fra min facebook "

 

 

ahhh! jeg hater og få følelser for menn.

de er så kompliserte, og jeg forstår meg virkelig ikke på de:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja forsøk selv å slette noen. Man må nemlig ta noen meget bevisste valg og trykke på de rette knappene. Det er ikke som på en del andre forum hvor man har en "blokker brukeren" knapp på frontsida. Man må vel inn på brukerkontoen, på rediger venner, så velge, deretter bekrefte valget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småbarn får til det meste når de fikler med ting..Men, ærlig talt! Det høres ut som du er litt tett i pappen!

 

Samtidig som han har begynt å avvise deg, og begynt å oppføre seg merkelig; så sletter altså hans sønn på 2 år deg fra facebook?

 

Og det tror du på?'

 

Btw, når man skal slette noen fra facebook, så må man gå inn på vedkommendes profilside, bla ned, og trykke nøyaktig på "fjern som venn" ikonet. Dette har toåringen gjort?? haha, dummeste jeg har hørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

der tar du feil, mulig du kan slette slik men er ikke eneste måten. Du kan enkelt gå inn på edit friends og fjerne derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har ikke begynt og avvise meg.

han var her jo på lørdag. men han virket litt rar på søndagen når jeg pratet med han. var jo han som sendte meg mld.

 

ja jeg overreagerer kanskje. men en blir vel litt rar når man får følelser for noen.

 

jeg får ta tiden til hjelp og se om jeg hører noe eller ikke

gjør jeg det ikke så er det vel ikke verdens undergang.

mange fisk i havet? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...