Gå til innhold

Dere damer med peiling på Mac...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en. Jeg har vært PC bruker i alle år og har null erfaring med Macbook. Jeg regner med at noen av dere der ute bruker den så jeg har noen spørsmål(noen helt idiotiske noen, sikkert, jeg er så lite teknisk som man kan få blitt)

Jeg har trådløst nettverk, må jeg kjøpe en ny router for å få nettverkstilkobling til Mac'en eller kan jeg bare "hooke" den opp på den samme routeren jeg har?

 

Jeg er helt avhengig av skriveprogram og jeg har alltid elsket Word. Er det slik at man ikke kan benytte Word på Mac? I så fall, hvilke andre skriveprogrammer anbefaler dere?

 

Er det vanskelig å tilpasse seg Mac? Måtte dere ha hjelp de første gangene eller finner man ut av det med en gang?

 

Tusen takk for svar. Og ja, dere kan få lov å le av meg og mine dumme spørsmål:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :)

Du bruker samme routern :)

Jeg har kjøpt en pakke fra microsoft som inneholder word, exel, power point og entourage (epost).

Jeg fikk litt hjelp, men det var mest for at jeg var redd for å gjøre noe feil :P Er veldig enkelt, mye mer "idiotsikkert" enn pc synes jeg :D

Lover deg at du ikke vil angre om du kjøper deg Mac! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...