Gå til innhold

*inspirert av tråden angående graviditetstegn* Hva med oss som har melk i brystene enda? vil vi kjenne ømme bryst ved neste graviditet?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg amma førstemann framleis då eg vart gravid, og har ikkje hatt symptom frå brysta dette svangerskapet. Det einaste må vere at dei seier ein vert "slarkete" i brysta når ein sluttar å amme, men mine har halde seg ganske sprettne etter ammeslutt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å amme 14 dager før jeg ble gravid igjen, og har ikke hatt ømme bryst i 1. trimester. De begynte så smått å vokse i uke 10. Men først fra uke 12 begynte jeg å kjenne litt ømhet, men bare såre/ømme brystvorter.

 

Forrige graviditet var jeg skikkelig øm og brystene vokste helt fra eggløsning til uke 10, da ga det seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ammet første når jeg ble gravid med andre (de er veldig tette.) Jeg ble faktisk enda mer øm i puppene når jeg ble gravid. vanskelig å si 100% sikkert at det var graviditeten som gjorde det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for alle svar :)

Er det noen her som ikke har ammet på flere måneder men fremdeles hadde melk i brystene når dere ble gravide da? og fikk dere ømme bryst da eller ikke?

 

Hilsen HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...