Gå til innhold

Jenta mi satte seg på puta mi i morges, og vips så var den våt av tiss...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Dette er den eneste puta jeg har, og jeg har ikke tørketrommel.. Prøvde å vaske over med en våt klut, men stanken er fortsatt der. Noe annet jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha putt den i vaskemaskina på 60grader, så får du heller klare deg uten pute inatt! Hvis du ikke klarer det, så har du vel noe tepper el. du kan lage om til en pute for èn natt?! Må si du har en smule dårlig evne til å se muligheter:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin person du er da, som dømmer meg etter et innlegg :)

 

Ville helst slippe unna og ha den i vaskemaskina, så jeg bare lurte på om det var noen tips til og få det bort uten og vaske den, siden puta ikke var dekt av tiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, putt den i vaskemaskina. Selv puter som ikke blir tisset på trenger da en tur innom den maskinen en gang i mellom, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre!

 

Jeg er sykepleier på sykehjem og har rikelig med erfaring med tisseflekker på dyner og puter. Det eneste som funker er vaskemaskin.

 

PS: Om du ikke er sjenert anbefaler jeg deg å høre med naboene om noen har tørketrommel. Fyllet i puta blir gjerne litt for kompakt etter vaskingen, etter tørketrommelen blir den bedre enn den var (hvis den var gammel og nedsunket i utgangspunktet). Lykke til uansett!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...