Gå til innhold

IKKE LENGE IGJENN JENTER :o)

Anbefalte innlegg

Neste mnd skjer d jenter... jeg er såååå klar nå kjenner jeg :)

Skal bli så deiligt å få denne kroppen for seg selv igjenn, å heller ha en deilig liten baby å kose seg med... Har ikke termin før i slutten av neste mnd, men fødte 3 uker før tiden sist, å gyn tror dette kommer til å gjennta seg.. så da er det ikke mangen ukene igjenn (håååååper jeg) ;)

Kanskje det til og med er noen desemberbabyer som er født allerede??

Lykke til mot finalen alle sammen å fin mandag <3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142505316-ikke-lenge-igjenn-jenter-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ser virkelig frem til dette nå.!:)

Gleder meg også til å få kroppen for meg selv, det er noe jeg virkelig lengter etter;) Nå har jeg termin den første uka i desember, så kan jo også skje i November, men er egentlig forberedt på å gå over:(

Masse lykke til:)

Nei det er ikke igjen lenge nå. vil holde meg mest mulig hjemme i tilfelle ting skulle begynne å skje. Er jo bare 6 uker til termin og jeg blir satt i gang om han ikke er kommet til termin. Muligheten for at mini kommer i løpet av denne mnd er jo der. Tiden har gått så fort!

Jeg har også 6 uker igjen:) Det har gått superfort og jeg har på en måte ikke begynt å bli skikkelig lei enda. Men tenker at hvis det går 2 uker over termin så er det samtidig veeeldig lenge til;)

Jeg gleder meg til å hilså på den lille som er vår første. Mye nytt og spennende i vente!

Lykke til dere andre der ute også. Snart er mirakelet her! :))

Annonse

Nei, nå nermer det seg virkelig! :) Termin 10 desember jeg da, så nå er det ikke lenge til frøkna kommer! Begynner å bli klar for å få henne ut, men hun kan godt vente littegranne til, ja! Hodet er ikke festet ennå sa jordmor i går, så det er vel ennå litt igjen. Men hun ligger i allefall med hodet rette veien :)

Skal på ny vekstestimering den 18, så det blir spennende å se! 10% over sist... Håper det ikke blir mer i alle fall!!

Lykke til med innspurten alle sammen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...