Gå til innhold

IKKE LENGE IGJENN JENTER :o)


smaajento2

Anbefalte innlegg

Neste mnd skjer d jenter... jeg er såååå klar nå kjenner jeg :)

Skal bli så deiligt å få denne kroppen for seg selv igjenn, å heller ha en deilig liten baby å kose seg med... Har ikke termin før i slutten av neste mnd, men fødte 3 uker før tiden sist, å gyn tror dette kommer til å gjennta seg.. så da er det ikke mangen ukene igjenn (håååååper jeg) ;)

 

Kanskje det til og med er noen desemberbabyer som er født allerede??

 

Lykke til mot finalen alle sammen å fin mandag <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ser virkelig frem til dette nå.!:)

Gleder meg også til å få kroppen for meg selv, det er noe jeg virkelig lengter etter;) Nå har jeg termin den første uka i desember, så kan jo også skje i November, men er egentlig forberedt på å gå over:(

 

Masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke igjen lenge nå. vil holde meg mest mulig hjemme i tilfelle ting skulle begynne å skje. Er jo bare 6 uker til termin og jeg blir satt i gang om han ikke er kommet til termin. Muligheten for at mini kommer i løpet av denne mnd er jo der. Tiden har gått så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 6 uker igjen:) Det har gått superfort og jeg har på en måte ikke begynt å bli skikkelig lei enda. Men tenker at hvis det går 2 uker over termin så er det samtidig veeeldig lenge til;)

Jeg gleder meg til å hilså på den lille som er vår første. Mye nytt og spennende i vente!

Lykke til dere andre der ute også. Snart er mirakelet her! :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda 8 uker igjen så har ikke begynt å vente enda,pluss at jeg kan gjerne gå over noen dager.heller at ho kommer i januar enn desember..hehe...Men gleder meg til å bli ferdig å kunne bli kjent me den lille prinsessa i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 13 jeg og, gleder meg så masse! Var på sjekk i kveld nå pga diverse, og fikk se lille jenta vår! GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 13 jeg og, gleder meg så masse! Var på sjekk i kveld nå pga diverse, og fikk se lille jenta vår! GLEDER MEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå nermer det seg virkelig! :) Termin 10 desember jeg da, så nå er det ikke lenge til frøkna kommer! Begynner å bli klar for å få henne ut, men hun kan godt vente littegranne til, ja! Hodet er ikke festet ennå sa jordmor i går, så det er vel ennå litt igjen. Men hun ligger i allefall med hodet rette veien :)

Skal på ny vekstestimering den 18, så det blir spennende å se! 10% over sist... Håper det ikke blir mer i alle fall!!

Lykke til med innspurten alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...