Gå til innhold

Noensom har tips til en sexy/romantisk aften?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Meg og Bf prøver å få forholdet på rett spor.. Føler det er viktig å holde stemningen oppe og finne på ting sammen. Skal til par terapi i morgen for første gang, vil virkelig få forholdet til å fungere, og vil overraske ham med en god aften <3

 

Come oooon girls, la kreavtivit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm har levde den visst sitt eget liv,var ikke ferdig å skrive... jajaja dere forstår poenget... håper jeg ;) Og det skal selvsagt stå "Noen som har tips" i overskriften :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Har vel ikke egentlig noen veldig originale tips til deg. Når vi skal ha en sånn aften, går vi enten på kino først, småskravler litt over en kopp kaffe på cafe, før vi går hånd i hånd hjem og for eksempel gir hverandre en oljemassase - som alltid ender med veldig fin sex. For oss er det en fin måte å få litt avstand fra de rollene vi stadig har hjemme, fylle hodet med noe som ikke er relatert til hverdagen, få snakket litt sammen uten barn hengende over oss, samt ta oss tid til nærhet. Men dette krever jo barnevakt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Men tenkte egentlig mest å finne på noe her hjemme etter jenten vår er lagt... gjerne overraske han med massasje eller noe når han kommer fra trening el noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Hva med å ha laget noe god mat til ham, kanskje med en flaske vin til? Spise sammen, og så tilby ham en massasje. Sett ham med føttene i et deilig fotbad og masser dem også, det er deilig etter trening. Når jeg skal være ekstra snill, lar jeg ham sovne mens jeg stryker ham over hele kroppen etter at vi har hatt sex. Da blir han helt salig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...