Gå til innhold

Er Dr.Phil blitt "Tony og Alex`show"??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ser på Dr.Phil og det er jo samme familie som er md hver gang. Driver han å stalker dem eller hva er greia?? Nesten litt ekkelt å se på hvordan de graver i dritt gang på gang, på gang på gang, om denne familien.

 

Jeg skjønner at de sikkert trenger hjelp, men på tv?? Og av Dr.Phil? For det er jo tydelig at han ikke klarer å hjelpe dem siden de er med en zillion ganger....

 

Hva er greia??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke sett dette, men er det ikke slik at det er noen familier som er "Dr.Phil-familier" - det vil si at de kommer tilbake med jevne mellomrom, og han skal hjelpe dem med diverse problemer som dukker opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat denne familien følger de ofte. Mente han sa i slutten av et show at det var "hver mandag til ut mai". Nå ligger vel vi noen måneder etter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker sikkert ekstra mye siden de episodene som blir sendt nå er sendt før også.(de sendes når for andre eller 3 gangen på tv3) Jeg har sett en episode som var den siste som skulle sendes med familien. Så det blir heldigvis slutt. Må inrømme a tjeg har tenkt at denne familien sikkert ikke ville hatt så mye problemer som de har hatt om de ikke ble døttet ut i tv bildet i så mange år som de har blitt.

Tydelig at hans hjelp av familien langt fra har hjulpet. De har jo bare blitt værre og værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som har sett siste, eller dere andre, hva med en oppdatering for oss uten tv3? Hva skjer? Siste jeg så var Alex gravid med nr 3 og snart skilt, hun dopa seg(tror jeg) og var sammen med en psyko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...