Millamor - 77 Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hvorfor kommer det ikke op hvor langt jeg er på vei på min side. Husker sist svangerskap kom det opp. god dag, du er i dag ... uker p vei? Det var så greit;)
gulda Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Du har lagt inn den nye terminen? Jeg får opp uker, dager og hvor mange uker som er igjen.. Så hvis du har lagt inn terminen, så vet jeg desverre ikke hvorfor.
mamma til lillingen Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Det skal stå. Men som nevnt over her må du først registrere terminen din.
Håpefull77 Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 jeg har lagt inn termin og den står der når jeg går inn for å sjekke. Jeg får ikke info om hvor langt jeg er på vei osv.
Frk Marge Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Får ikke opp det der jeg heller, bare hvor mange dager jeg har igjen... er morsommere å vite hvor mange dager som har gått synes jeg
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 2. november 2010 #6 Skrevet 2. november 2010 Jeg skjønte heller ikke hvorfor jeg ikke fikk opp uker og dager igjen, før jeg sjekket datoen på termin en gang til, jeg hadde skrevet 2010 isteden for 2011...hvis det ikke er det så vet jeg ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå