Gå til innhold

Noen som skal føde på Riksen her?


Millamor - 77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg skal, til hører egentlig ahus, men har fått plass på riksen, fødte sist på riksen i fjord ogsåp, men uheldigvis i uke 21 :S pluss vi har gått til behandlig der, inseminasjon, derfor blir det riksen :))) har jordmor og alt der :)

fødte første mann i 2005 på ahus(gamle ahus) i uke 33.

så glad jeg få masse oppfølging med lille gutt i magen nå :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det skal jeg og tror de har mer kompetanse der enn f.eks Ahus. Enkelte steder virker det ikke som om de er så nøye på om du overlever.

Selv hadde jeg ikke vært herr i dag om min mor ikke hadde vært slikt et rivjern å stått på sitt da legene på ullevål ville sende henne hjem med meg som var dødssyk. De mente hun bare var hysterisk og alt var i orden.

Jeg var døden nær på Aker takket være en uerfaren lærling og jordmor og anestesilege som var mer interesert i lunsjmenyen enn meg. Lærlingen var interessert da, men hun hadde lite kunnskap og de to amøbene nevnt over ikke var til noe hjelp da hun spurte om hvordan hun skulle gjøre ting.

 

inkompetent helsepersonell blir det stadig mer av. det finnes flinke også, men jeg har bare ikke møtt de enda. Håper å treffe noen ¨på riksen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på Riksen. Termin 28 mars. Har akkurat meldt meg på Fødselsforberedende kurs på Riksen. flere med termin i mars som er påmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...