Gå til innhold

Gave etter fødsel.


TulleMor09&11

Anbefalte innlegg

Min samboers kollega har nett fått barn nr 3. Eg er litt i "bli kjent" fasen med dem nå, så er litt usikker på hva eg skal gi i gave.

Hadde tenkt å bake litt å legge i ein koslig boks, fant kjempe koslige engle bokser i ein bokhandel som man kan bruke til julekaker eller lignende.

 

Har noen eit anna forslag?

Hvordan gjør dere det med søskna til babyen. Her er dem 5 og 7 år. Tar dere med ein liten oppmerksomhet til dem og?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angående søsken - du må ikke gi dem noe, synes jeg.

Men flere ganger har jeg gitt til søsken av gode venner. De siste gangene har jeg gått ut og kjøpt et ørlite fotoalbum hver (finner sikkert på Nille, banreinteriørbutikk el.l.) til noen tikroninger, som de kan få bilder av baby og seg selv inni av foreldrene, med tanke på at de kan ta med i barnehagen/skole for å vise.

Har vært veldig vellykket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mentha♥med kul på magen♥

Hvis du er i bli kjent-fase med barna ville jeg hørt med foreldrene eller samboeren din om det er noe spesielt barna liker og gitt dem noe sånt (f.eks samlekort, aktivitetsbøker e.l.?). Kanskje en liten leke (f.eks sånn stor nøklering til å rasle med) til den nyfødte?

Tror nok de synes det er stas, selv om det ikke er de eldste som er "nyheten".

 

Julekaker er jo kjempegodt, spesielt når de er hjemmelagde :) Vet jeg hadde blitt veldig glad for det i alle fall! Og det kan jo uansett hele familien kose seg med, så hvis du lager en god porsjon holder det kanskje som gave til både store og små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...