Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Dette kommer til å høres litt dumt ut men, Har en liten jente på snart 4 mnd,ho begynnte å rulle når hu var 3 mnd, nå driver hu å trener på å krabbe, hu drar seg fram å sette beina under rompa å osv, er ikke dette litt tidlig, kan ikke hske at søstren hennes var så tidlig ute.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Jo det er ganske tidlig;) Men alle er jo forskjellige- har 3 helt forskjellige her! Du får nok en frøken du må passe godt på en stund:)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Å hoi! Det var tidlig! Regner med du har kant på stellebordet;)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Dette er minste mann å hadde liksom tenka at hu skulle få bruke sitt egent tempo, lære å gå,krabbe, osv å ingen hast for mor å ha en stor jente men heler en liten baby en stund hihihi ser ut som jeg får hende mine fulle framover ja.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Jo, det er tidlig. Et par av mine klarte også dette på den lderen, og fikk ganske mye kommentarer på det. De var tidlige med nesten alt motorisk.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Nop, men skal ha det nå ja, å begynne med sæle i vogna framover nå, stoler ikke på at hu blir i vogna på ryggen, Ruller rundt så fort hu får muligheten til det, redd hu kommer til å dette ut snart. Hu andre trengte ikke det før 6-7 mnd liksom he he he
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Høres dumt ut dette igjen men, jeg hadde liksom tenkt å ha en liten tulle en laaang stund enda siden dette er sistemann he he he HI
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #9 Skrevet 1. november 2010 Det er tidlig Min siste begynte å krype fremover da han var 4,5 mnd, men han snur seg ikke ennå. Nå er han 5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #10 Skrevet 1. november 2010 Ja, det er tidlig. Min begynte å krabbe da han var 5 mnd, stod oppreist ved 6 mnd, og slik har det fortsatt.. han er nå 8 mnd. Helsestasjonen er veldig overrasket over hvor tidlig ute han er
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 Hu snur seg bare til den ene siden til høyre, tar tak i teppe å snur seg rundt eller bare ruller rundt hvis det ikker noe hu kan dra seg opp mot. Da blir det spennende å se om hu begynner å krabbe innen de neste ukene eller om hu bare kommer til å øve he he he Ja ja kommer til å springe etter henne lenge før sommeren tenker jeg HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå