Gå til innhold

Når kan pappen kjenne beibien ca ?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå er jeg 16+1, og jeg har allerede kjennt litt liv dær inne :D Veeldig deilig <3 Men,, jeg lurer veldig på når det er normalt for pappaen og de andre og kunne kjenne det ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og hopp :)

Jeg er i uke 18 og min bedre halvdel kjente liv for første gang i går .

Men jeg tror det er veldig individuelt, det kommer ann på om du har fremoverlent eller bakoverlent livmor og hvordan vidunderet ditt ligger inni hybelen sin :)

Lykke til videre !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig som hun over sier, men generelt tror jeg man regner at det kan kjennes utenpå et par uker etter at man har begynt å kjenne det inni magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for svar dere to :D

Gleder meg helt utrolig mye til pappen kan kjenne den lille krabaten inni magen, og han gleder seg ennå mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

begynte å kjenne liv i uke 14. I går kveld 17+6 va den lille aktiv at eg la handa oppå magen, fikk 3 spark i handflata så roa den lille seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig individuelt ja og ikke noe fasit svar på dette... men far her igården kjente liv i uke 14... små napp bare .... herlig!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sist kjente jeg liv rundt uke 15/16 og faren ikke før 22/23, men i går kjente han babyen 16+3. Tror det er stor forskjell fra svangerskap til savngerskap også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuusen takk for svar alle sammen :)

Jeg kjennte liv for første gang når jeg var 15+4. Nå er jeg 17+5, og kjenner veeldig lite, så blir nokk en stund til pappen kan kjenne den lille :(

Er forskjellig fra alle ja, men syntes det er gøy og vite uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...