Gå til innhold

Fantastisk! Mensen etter fødsel er jo ingeting sammenlignet med hva den var!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har alltid blødd mye og lenge. Og har hatt store menssmerter.

Nesten kramper innimellom.

 

Fikk tilbake mensen i forrige uke. 11 mnd etter fødsel.

Jeg har nesten ikke hatt smerter i det hele tatt.

Og har ikke blødd mye. En dag med skikkelig blødning,

ellers bare spotting.

For en befrielse!!!!

 

Håper det fortsetter sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fødte for halvannt år siden, og jubler fremdeles hver gang jeg får mensen. Før jeg ble gravid kastet jeg ofte opp av menssmerter, mens jeg nå ikke tar smertestillende engang!:-) Det kjennes bare som mild murring, og minner meg mer om å være gravid enn å ha mensen... Jeg blør også betraktelig mindre. Hurra... Håper det holder seg sånn for deg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mang eBLIR bedre etter en fødsel..Både mtp regelmessighet, mengde og smerter..

 

Hadde et håp jeg og, men ble sterkere smerter, større blødnonger pg varte lenger.....Etter nummer to har jeg gått og småblødd like ofte som jeg ikke har blødd...TOk ut hormonspiral og gikk over til p-piller som jeg brukte mellom graviditeter og som gjorde meg regelmessig,- men heller ikke DE gjør meg regelmessig nå....to uker uten blødnigner og to uker med, i større mengder enn med hormonspiral, men like ofte....Litt oppgitt kanmansi..Men det virker og ha gått rett vei for deg da...

 

Jeg blødde mye, lenge og hadde vondt første mens...Trodde renselsen satte igang igjen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte sist for ti år siden og mensen har siden aldri vært slik den var før graviditetene. Isteden for å blø 5 dager alt i alt, blør jeg 3 dager i gjennomsnitt nå. Krampene som gjorde at jeg lå krøket på sofaen, kom ikke tilbake.

Merker mindre klumper nå, enn før. Men det kan ha med tampong vs bind å gjøre. Har ikke brukt et bind på nesten 10 år. Tampong døgnet rundt. Kjenner ikke at jeg har mensen overhodet:D

 

Kryss fingrene for at det faktisk kan bli så fantastisk som du tror!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn ble det for meg også! Dvs. lengden på blødningen tok seg opp til normalt nivå, men smertene *poff* borte!

 

Dessverre kom hele moroa gradvis tilbake igjen noen år etter at nr 2 kom til verden, men det var deilig så lenge det varte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...