Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #1 Skrevet 1. november 2010 Hvor kjøper man slike? Hvordan er de å trille, fungerer det på litt ulendt terreng?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Jeg mener de blir bestilt fra Brio katalogen, de er litt tunge å trille og blir litt ekstra tunge på ulendt terreng. Men det er jo bare ekstra trim ;o)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Tenker du på den som heter Flexi- vogn? Min erfaring er at den er helt grei på asfalt og andre harde underlag, men at det fort blir tungt.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Det var den flexivognen jeg tenkte på, takk. Er det noen andre alternativer som er mindre tunge? Det blir mye trilling på ikke-asfalterte veier. http://www.barnehageutstyr.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=21&category_id=6&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=28 Har dere erfaring med denne? Tror dere denne er enda tyngre siden den ser ut til å måtte trekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå