Gå til innhold

Åh.. Klokken er 9 og godteriet i skapet sier "spiiiis meg.. Du kan vel ikke mene jeg skal ligge her alene.."


Mjølkekua

Anbefalte innlegg

Har endel smågodt som ligger i skapet fra i går. Farlig når det er smågodt, kan ta en og en og en til og... Skjerpings!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til den! Kom ingen barn på døra i går, så her står godteriet og jeg er hjemme med sykt barn...

 

Tips for smågodt etc. er å legge det i en lukket pose et sted. For all del ikke sett hele skålen inn i skapet, for da er det veldig lett å ta en og en....

 

Jeg heller alltid godteriet tilbake i posen (det lille som er igjen) når jeg har hatt det på skål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha! I mitt skap ligger en melkesjokolade med kvikklunch og roper nøyaktig det samme! Merkelig det der. Jeg eier jo ikke selvdisiplin i det hele tatt, så det går vel ikke så lenge før jeg gir tapt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JuniGull2010

Skjerping jenter, dette klarer dere!

 

Men samtidig... Det er vel ikke farlig å ta litt hver dag, når man likevel kommer til å frotse til helga...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Blir nytt godis til helga må du skjønne ;-) neida, nå skal godtet få ligge i skapet for seg selv. Ikke mer i dag ;-p

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...