Gå til innhold

Da er november her damer :)))


*shira*

Anbefalte innlegg

Ja da har endelig mnd vår kommet :) Mange utfordrende måneder bak oss og snart er vi i mål:)) Og noen har allerede fått gullene sine:) Gratulerer så mye til alle dere <3

Hvordan er ståa nå da? Formen? Utålmodig og lei?? Det er jeg i allefall! 1 dag til termin idag. Skal til jordmor snart og er spent på hva hun sier:) Hadde 1 cm åpning på lørdag, men var ikke moden enda..

Spennende :))))

Lykke til alle sammen <3 <3 <3

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ståa er som så:

Formen er bra, men er blitt velig tung i kroppen og kynnere har begynt å komme mer en vanlig. Dette er nok modning eller? Utålmodig og lei? Åjoda, det er jeg og en stor dose også. Jeg skal til jordmoren i morn og da skal jeg tigge til meg at hun går inni der for å irritere litt og for å sjekke om jeg er moden enda.

 

Spennende tid i vente for oss alle og jeg ønsker alle lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ståa er som følger:

bekkenet verker så eg får ikke gjordt noe som helst (går med krykker)

har hele 23 dager til termin... selv om eg hadde regelmessige vonde kynnere i hele dag tok det seg liksom aldri opp... rekner jo med eg må gå over tiden da... men så lenge lille nurke velger sin egen dato og ikke en som noen andre i familien har så skal eg være fornøyd...

 

gleder meg stort til lille gull kommer, håper dagene går fort men uansett er det jo verdt å vente på...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,litt gøy og tenke at det kan sje når som helst,og akkurrat DENNE måneden,siden jeg har termin i midten og heldigvis er det tilbud om å sette i gang bare en uke etter termin her på sykehuset:Dformen er faktisk ganske grei,bortsett fra å følle seg tung og andpusten,så sover jeg bedre på natta(jada,står opp på do 4-5 ganger,men sovner jo ganske fort),lille er roligere(like før stormen,kanskje;)?) og gjorde det meste jeg planla(bortsett fra å pakke fødebagen;)

så lykke tilalle sammen november mammaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende nå. Her er formen bedre enn den har vært på lenge. Er selvfølgelig tung og føler meg svær, tung i pusten, halsbrann, dobesøk x flere på natt osv. Alt klart til babyen kommer så nå er det bare kos syns jeg. Kjenner forøvrig ingen tegn til modning som jeg leser at dere andre gjør. Så regner med at jeg går til termin (16.) og sannsynligvis lenger. Så det er bare å smøre seg med tålmodighet og nyte sparkene i magen. Masse lykke til til alle sammen, syns det er spennende å følge med dere :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har blitt litt dårlig. Slimproppen min gikk 26 oktober. Har termin 16 november. Har de siste dagene vært skikkelig kvalm med løs mage. Om kvelden får jeg veldig vonde kynnere som kommer og går til jeg sovner. Håper lillemor kommer ut litt før. Er skikkelig lei. Hun ligger å trykker i ribbebeina mine så jeg klarer ikke sitte skikkelig. Ligger ganske langt baki ryggen på meg. Men alt vil være verdt det når hun kommer :) Skal til kontroll i morgen. Så det blir spennende. :) Noen som har erfaring med / hørt noe om å gå på overtid når slimproppen går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner meg igjen i ChristinaB89. Har termin 6. november og slimproppen gikk på fredag for fire dager siden. Det er mange som føder 1-2 uker etter slimproppen har gått, men det kan visst også ta lenger så det er ingen garanti. Var hos jordmor på onsdag i forrige uke og hadde 2cm åpning som hun klarte tøye til 3cm. Hun mente jeg var moden og løsnet noen hinner som satte igang en voldsom bølge av hormoner som igjen satte igang masse maserier. Trodde jeg skulle føde samme dag, men det roet seg til neste dag. Har hatt en del kynnere på kveldene, vært mye kvalm og har løs mage så det nærmer seg vel, men har hatt det sånn en uke nå og det er ganske slitsomt i lengden, så jeg er lei! Håper prinsesse nr 2 kommer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å å å, jeg er så utålmodig! Samtidig gruer jeg jeg fryktelig til smertene (har født før)! Formen er ikke veldig bra, kjempeforkjøla i tillegg. Bekkenløsninga har flyttet seg til symfysen, og "nedi" der, kjennes konstant stiv og støl ut. Termin 14.termin, men akupunktøren min mente jeg kom til å føde før... Men tør ikke tru på det, da blir jeg bare skuffa...:s Masse lykke til siste innspurt jenter :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ja, dette er DEN måneden! Har ventet lenge nå, men er ikke overveldende utålmodig kjenner jeg.

 

Det er en uke til termin i dag, og helt fra mannen kom hjem i første trimester og fortalte at han hadde hørt en liste over punkter som gjorde at man statistisk kom til å føde etter termin og jeg kryssa av på alle, så har jeg vært forberedt på det.

 

Formen kunne vel vært bedre, men jeg er glad forkjølelse ga seg etter to uker og at jeg nå har fått en uke til å komme meg. Bekkenløsninga er jeg drit lei av - har mer eller mindre gått på krykker siden i mai, i tillegg har jeg åreknuter sentralt plassert. Kynnere har jeg hatt siden i august, men de er ikke vonde, bare lit slitsomme. Har hørt man kan trigge dem med fysisk aktivitet, men når de kommer av at jeg ligger på sofaen og trekker pusten dypt, da tenker jeg at det får være grenser...

 

Hadde en liten blødning natt til mandag: Det hjelper ikke hvor forberedt du er, å se det røde dopapiret er dødsskummelt!!! Men ikke noe slim, og det ga seg raskt, så jeg var helt enig med dama jeg snakka med på Føden som mente det bare var noe som hadde begynt å bevege seg litt der inne. Tror jeg har hatt et par rier, men ikke noe å rope høyt om så langt.

 

Lykke til alle sammen!! -Og måtte vi slippe flere historier som Frk Marge sin denne måneden!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lesøk: artig, vi får følge ekstra med hverandre framover :) Hvordan er det med deg? Jeg har lite tegn på at noe er i gjære, litt mensmurringer og nedpress, men tror nok jeg går til termin. Har to fra før og gikk en uke over første gang, og fikk dagen før termin andre gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lovina:ja det blir spennende:)nei,ikke så mye her heller,bare voldsom nedpress denne gangen,ellers ikke noe annet.så jeg tror jeg går til termin jeg og.jeg har en fra før,ting begynte å skje på termin dato,men hun var født 3 dager over termin.denne gangen jeg er mer forberedt at mest sansynnelig det ikke skjer noe særlig før,og det er mye lettere å vente:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...