Gå til innhold

Når det er mitt barn som skal gå Halloween...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

så skal jeg finne et vers eller sang etc hun kan fremføre og innprente i henne at det heter "godt kveld" og "takk!"

Ble rent flau over de som bare sto på trappa med bare hekseskjørtekanten stikkende ut under jakka og smilte mens de strakk ut posen/boksen/kurven sin. Uten et ord!

 

Forhåpentligvis slutter det å være så poppis, men skjønner jo at godisen spiller en stor rolle her.

 

Trodde jeg aldri skulle bli gammal og si "takke meg til. (...)" men nå sier jeg det: takke meg til julebukkene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihihi... jada, når hun er 10, så står du bak henne og minner henne på det, gjør du ikke? ;)

 

Noen barn er sjenerte, og det må du tenke over. Det er ikke alltid å si noe, selv om en liksom er tøff i pysjamas.....

 

Julebukkene er ikke annerledes her, for det er de samme ungene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så julebukkene hos deg synger ikke?:)

 

- og jeg kommer nok til å stå bak ja, utkledd som heks og med en kjepp som jeg kan dytte dem i ryggen med om de ikke oppfører seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hos oss kom bare nabojentene som er litt sjenerte, de tør ikke gjøre så mye utav seg, men foreldrene stod bakom og lagde skumle ulelyder og lagde lysshow med lommelyktene sine! Det var kjempemorsomt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...