Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Morgenen: -etter amming, når ungen kikker opp på meg og gir meg verdens vakreste smil!!!!! Og jeg som er skikkelig b-menneske smelter helt og føler meg superklar for å stå opp tidlig og få en fin dag! "Drømmemåltidet", når jeg forsiktig løfter opp ungen som sover for å amme før jeg legger meg: -etter amming, når vi sitter i gyngestolen for å rape litt, og ungen sovner på skuldra mi.... Da kjenner jeg meg lykkelig, hver kveld!!!! ååå, føler meg så takknemlig jeg!
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 definitivt om morgenen! Når jeg hører hun ligger å småprater med seg selv å jeg går stille inn å sniker meg bort til senga å blir møtt et stort smil Ingenting er bedre altså Er også koselig med kveldstellet og bading hun nyter virkelig det å bade
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Morgenen da er hun så blid. og vi koser oss og spiser frokost sammen. Og så kvelden når hun får flasken sin. Pakker henne inn i koseteppet hennes og synger mens hun drikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå