Gå til innhold

Ok, jeg vet at det i seg selv er en ubetydelig filleting, men signalet det sender gjør meg så oppgitt og sliten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Eksmannen min laget seg nylig Facebook-profil. Vi er ikke fb-venner. Fra før av har jeg søsteren hans på vennelista mi, og da hun skrev noe om at hun hadde besøk av nevøen sin (min og eks-mannens sønn) denne helga, kommenterte jeg det. Bare helt vanlig småkommentar. Så at eksmannen min også hadde kommentert, men skrev ikke til ham. Så et par timer senere ser jeg at hans kommentarer er borte. Prøvde å søke opp navnet hans, men fant ham ikke. Men da jeg googlet navnet, fikk jeg opp profilen hans. Så han har altså blokket meg, for at jeg ikke skal kunne se noe av det han skriver.

 

Jeg driter virkelig i at han blokkerer meg, jeg har uansett ikke noe ønske om å snakke med ham på fb. Men det sier noe om hva slags innstilling han har til meg, når han blokker meg fullstendig. Jeg har hele tiden forsøkt å ha en hyggelig tone overfor ham, selv om han har gjort mye stygt mot meg. Men han signaliserer så sterkt at han virkelig ikke tåler trynet mitt. Kjenner at jeg nesten ikke orker å opprettholde anstrengelsene for å være hyggelg mot ham. Uff, det har skjedd så mye mer enn dette, dette var liksom kronen på verket over signaler fra hans side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det trenger ikke bety at han ikke liker deg, bare at han har vanskelig for å komme over deg og skilsmissen.

Du behøver ikke være hyggelig mot ham, det kan lett bli påtatt. Bare prøv og holde en rimelig tone når dere samarbeider om barnet.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, han misliker meg, det er det ikek tvil om. Og greit nok, jeg misliker ham også, selv om jeg prøver å ikke vise det. Det er det at han må demonstrere så åpnlyst at han ikke tåler meg som gjør meg så oppgitt. Som sagt, selve blokkingen blåser jeg i, men signalet i det gjør meg trist. Vi har faktisk en liten gutt å ta oss av i fellesskap, vi burde kunne holde en noenlunde grei tone oss i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokket min eksmann. Jeg vil ikke at våre veier skal krysses på noe som helst vis, ikke en gang via felles venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...