Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Tenker veldig på om vi skulle prøvd på igjen.. Lenge siden det ble slutt, og vi har hatt andre partenere..men i korte perioder. Føler meg veldig ensom..og lurer på hvor lenge skal dette vare? savner familielivet...Ingen av oss har noen andre nå, og vet også at han tenker på det (har hatt litt kontakt..) Men kjenner jeg er redd for hva familie og venner vil si..Tenk om det ikke vil fungere?og da får jeg vel høre, som mange ganger tidligere: hva var det vi sa??? vi har prøvd på igjen tidligere..men han rota det til... Men er det fordi jeg er veldig ensom, og så gjerne vil ha en ny mann at jeg tenker dette vil være løsningen?? Mange tanker som surrer rundt i hodet..og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. Må komme meg videre her i livet på en eller annen måte... Hadde vært greit å høre andres erfaringer, og hva dere endte med å gjøre. Kan det være en sjanse??
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #2 Skrevet 1. november 2010 Ut fra det du skrev her, så sitter jeg igjen med en følelse med at du er ensom...ønsker deg en kjæreste...men i mangel på dette så vurderer du ta tilbake barnefar?? Er det slik at du virkelig er glad i han og ønsker et liv med han..eller er det for å slippe være ensom?? Jeg vet hvordan det føles være ensom...men heller det enn å bli sammen med barnefar igjen, som jeg vet ikke hadde det bra sammen...da forblir jeg heller alene, frem til det dukker opp en jeg evt er veldig intressert i. Tar ikke til takke med eksen.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2010 #3 Skrevet 1. november 2010 Jeg også tenekr som deg noen ganger, jeg er ensom og har ikke funnet noen ny, inen i nærheten engang. Når jeg tenker slik minner jeg meg selv på hvorfor jeg gikk til å begynne med. Det er bedre å føle seg ensom nå og da en å gå tilbake til noe som ikke funker, det er heller ikke bra for barna å få sånn fram og tilbake, for mest sansynlig vil det bli slutt igjen så da blir unga fryktelig usikkre og forvirra. Pappa er her så er han borte så er han her igjen og borte igjen.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå