Gå til innhold

Unger som tigger godis uten å ha kledd seg ut??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Traff to jenter da vi var på vei inn tidligere i kveld, to sikkert greie jenter på ca 10 år med helt vanlige klær og Bunnpris-pose sto utafor døra til naboen og sa trick or treat!!??

Tror naboen og ble litt forfjamsa, hadde ikke godis og tilbø jentene noe frukt m.m.

Er det vanlig??? At en bare stiller opp med en pose og tigger snop?

 

Spurte jentene om de hadde glemt å kle seg ut, og sa at jeg trodde det var hele vitsen. La til at de ikke trengte å ringe på hos oss når de ikke hadde gjort større innsats. Tror de ble litt flaue gitt, og forsvant ut av oppgangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke særlig vanlig av tiåringer ihvertfall. De synes fortsatt det er kult med kostymer. Men de kommer til en alder hvor det ikke er like gøy å kle seg ut lenger, les; flaut. Har en elleveåring og tror det begynner å synnge på siste verset for kostyme på halloween. Men er det ikke kostyme blir det heller ikke knask eller knep her i gården.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kostymer av foreldrene, hva er nå det. Sønnen min lagde da sitt eget. det gjorde jeg selv som julebukk da jeg var barn. Pappmaske, sminke, noen filler, litt fantasi, og vips er du heks eller prinsesse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hadde sikkert ikke tenkt å gå, men så ombestent seg plutselig, og da var det for sent med kostymer. Hørtes ut som noe jeg kunne funnet på å gjøre på den alderen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...