Gå til innhold

Å guuuud...Dreit meg skikkelig ut på McDonald's i dag...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mann og barn har vært på hytten siden torsdag og etter at jeg og en venninne gikk på kino i går kveld dro vi innom Mc'ern på vei hjem for en matbit. Må innrømme jeg har lekt litt med meg selv mens mannen har glimtet med sitt fravær og i køen på McDonald's falt jeg litt inn i egne erotiske tanker:P

Så blir det min tur og jeg sier, "En big kuk meny til å ta med"...

Herregud, noe så fælt og pinlig!! Og det var en kjekk, ung mann i kassen som så helt forskrekket ut og skravlingen fra andre kunder bare stilnet...Fy faen altså...Verste opplevelsen jeg har hatt i mitt liiiiiiv...Heldigvis kommer mannen hjem i morgen og jeg satser på å aldri gjøre DEN tabben igjen!

Vet det høres helt idiotisk ut men jeg er dessverre ikke et forumtroll. Ååh! Var rask med å komme meg ut derfra men jeg kommer nok til å få høre dette fra venninnen min i lang tid!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke et ordtak som går slik; "det hjertet flommer over av, det renner munnen over med. ..."

Tenk heller på blåveis og kakepynt fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ler jeg godt her!

(Hadde du hatt åndsnærværelse nok skulle du selvsagt ha levert ditt største smil og blunket til ham i det du innså fadesen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...