Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Min manns bror har byggd nytt hus å har invitert osvv, svigerforeldre (gift på nytt svigerfar) (bor 6 timer unna) svigermor å broren deres, , altså 7 unger 8 voksne til nyttårsfest. Det er 2,5 timer å kjøre fra oss. Min mann vil veldig gjerne dette , å det skjønner jeg godt, men saken er at han minste ungen vår er bare 5 mnd da å mest sansynlig amming ha pupp. svigerfar er veldig opptatt av pupp å masser om støtt å stadig ang dette med at jeg må amme han, jeg liker å skjerme meg med dette liker ikke å visse puppene mine til andre (veit det er sær) Så ser egentlig at dette blir for mye styr for meg, å pakke bil, kjøre, amming, å mange folk rundt meg. (mye bråk for han minste siden det er 6 andre unger som leiker,herjer osv ) Er jeg egoistisk for at jeg vil bli hjemme.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Nei, jeg synes ikke du er egoistisk. Er vel litt hva man orker og ikke. Kan du ikke bare amme på et rom? Å pakke bil er vel heller ikke det vanskeligste men klart at babyen kanskje ikke sover like godt med livlige barn tilsrtede.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Nei det med bilpakkingen er lett, mer å kjøre i 3 timer med en baby en som spyr lett å en 8 åring som masser i bilen, å jeg sover ikke godt borte, iallefal ikke nå når jeg ammer om natta, å han henger på puppen heile kvelden så da blir jeg jo sittende heilt aleine da Nei jeg begynne å bli gammel å sær trur jeg he he he HI
Anne-B. Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Bli hjemme. Det er ikke verdt 2,5 times kjøring for at svigerfar skal mase om puppa dine.
Sweet Amber Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg ville aldri i verden dratt så langt med bil med en baby for en kvelds feiring:) Synes det er stress å reise langt med baby som det er, om folk skal blande seg inn i ammingen i tillegg er det ikke verdt det, i mine øyne. I småbarnsperioden er man ofte litt asosial:) Det er ganske normalt selv om de som ikke har småbarn forsøker å innbille deg noe annet. Det kommer andre anledninger, en gang det passer bedre.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Ja ikke sant, kjenner at jeg har mest lyst til å være hjemme, men får så dårlig samvitighet ovenfor min mann. et er jo hygglig med familien men ser for meg grunnmer stress å mas. lettere når minstemann er litt større. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå