Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Min manns bror har byggd nytt hus å har invitert osvv, svigerforeldre (gift på nytt svigerfar) (bor 6 timer unna) svigermor å broren deres, , altså 7 unger 8 voksne til nyttårsfest. Det er 2,5 timer å kjøre fra oss.

Min mann vil veldig gjerne dette , å det skjønner jeg godt, men saken er at han minste ungen vår er bare 5 mnd da å mest sansynlig amming ha pupp.

svigerfar er veldig opptatt av pupp å masser om støtt å stadig ang dette med at jeg må amme han, jeg liker å skjerme meg med dette liker ikke å visse puppene mine til andre (veit det er sær)

 

Så ser egentlig at dette blir for mye styr for meg, å pakke bil, kjøre, amming, å mange folk rundt meg. (mye bråk for han minste siden det er 6 andre unger som leiker,herjer osv )

 

Er jeg egoistisk for at jeg vil bli hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, jeg synes ikke du er egoistisk. Er vel litt hva man orker og ikke. Kan du ikke bare amme på et rom? Å pakke bil er vel heller ikke det vanskeligste men klart at babyen kanskje ikke sover like godt med livlige barn tilsrtede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det med bilpakkingen er lett, mer å kjøre i 3 timer med en baby en som spyr lett å en 8 åring som masser i bilen, å jeg sover ikke godt borte, iallefal ikke nå når jeg ammer om natta, å han henger på puppen heile kvelden så da blir jeg jo sittende heilt aleine da :(

 

Nei jeg begynne å bli gammel å sær trur jeg he he he

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri i verden dratt så langt med bil med en baby for en kvelds feiring:) Synes det er stress å reise langt med baby som det er, om folk skal blande seg inn i ammingen i tillegg er det ikke verdt det, i mine øyne. I småbarnsperioden er man ofte litt asosial:) Det er ganske normalt selv om de som ikke har småbarn forsøker å innbille deg noe annet. Det kommer andre anledninger, en gang det passer bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant, kjenner at jeg har mest lyst til å være hjemme, men får så dårlig samvitighet ovenfor min mann.

et er jo hygglig med familien men ser for meg grunnmer stress å mas. lettere når minstemann er litt større.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...