Gå til innhold

Det er noe jeg ikke skjønner med Halloween!


Gjest Tale30

Anbefalte innlegg

Foreldre er så restriktive til barn og fremmede til hverdags.

 

Når Halloween kommer kan de gå fra dør til dør etter at det ha blitt mørkt, og de kan ta imot og spise godteri som de strengt tatt ikke vet hvor kommer fra. Mange syke mennesker der ute..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her i nærområdet er det bare godteri som er pakket inn, barna går med foreldre eller i større grupper og bare til naboene, så rundene er ikke så store.

Men ser jo den da "ikke snakk med fremmede eller ta imot godis..." Hmm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man passer jo på barna sine...!

 

Jeg gikk å fulgte med hele veien, stod litt unna, f(or gutta ville være store og gå aleine,) så det var nok mange som trodde at mine gikk uten tilsyn... =)

 

Så jeg hadde, som den ekte dibber jeg er; FULL KONTROLL

 

;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21:53

 

Det er nok lurt å gjøre det slik. Ingen av barna som har vært her har gjort det..

 

Jeg er ikke av den hysteriske typen, men syns liksom det blir litt sånn rart når man skal være såååå forsiktig i alle situasjoner, for så å slippe helt opp den ene dagen i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke ta imot godteri fra fremmede, bortsett fra 31.10.

Ikke sitt på fanget til skjeggete gamle menn, bortsett fra 24.12.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sikkert slik at foreldrene står i bakgrunnen. Men da skjønner jeg ikke at barna tør å være så frekke. Shit for noen pøblete barn det bor rundt her, hehe.

 

Jeg er jo ikke Halloween-person i det hele tatt, så jeg ble tatt litt på senga. Hadde en boks med malaco godteri som jeg puttet i poser. Men det er ikke pakket inn, så de får sikkert ikke spise det. Da kunne jeg like gjerne ha spist det selv, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene mine gikk tur i nabolaget mellom 19.00-19.55. Kom hjem med 1 kg godte hver. Alt fra singel-godteri, til kinderegg-bar, påskegodt, twist, innpakket sjokoladebit i plast og tyggis.

Helt sykt hva de rasker inn på kort tid!

 

Guttene hadde kledd seg "stygt" med gamle karnevalsklær, ikke noe nykjøpt i år og sminket seg litt i fjeset.

Kom barn på døra her som hadde en svart flekk på kinnet, det var alt ikke noe klær. Men godte fikk de likevel;) De er så spente så!

Jeg tar også bilde av alle gjestene, så har vi ett minne også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...