Gå til innhold

"Den rette"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. Men jeg tenker at det nok ikke er EN rett heller. Tenker at det er noen mennesker som har det bedre sammen enn andre. "Den rette" er noen jeg føler meg vel sammen med, som jeg passer sammen med og har det bra sammen med. Har ingen illusjoner om den perfekte mann, jeg har da selvinnsikt nok til å vite at jeg har feil jeg også.

 

Når man er i et forhold med et annet menneske tar man sjansen på å bli såra.(for det er det man tror man kan unngå om man finner "den rette"?) Det er litt rart om mennesker som lever livet sammen og er tett innpå hverandre aldri sårer hverandre det minste. Det er hvordan man takler dette som avgjør om forholdet kan vare og være bra for begge parter...Mener jeg i hverfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, han er ikke parfekt, han er mannen min.

 

Men jeg mener også at det ikke nødvendigvis er kun ÈN "den rette". I ett liv kan man møte flere, men det er den som er på samme sted (mentalt) som er den rette der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den rette for meg er en mann som jeg kan være helt og fullt meg selv sammen med, og sånn har jeg det med min kjære.

 

At han er snill med meg og barna og familien min, vi har stort sett de samme meningene og holdninger, bl.a om barneoppdragelse. Kan ikke se meg livet med en annen mann enn ham. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...