Gå til innhold

er det mulig og bli såååå tankeløs ....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da har bf brukt en formue på DET kostyme frøkna ønsket seg mest i hele verden til halloween. Kjøpte det på lørdag, men så presterer de og komme så sent hjem hit, at det er langt over sengetid + at vi har stilt klokken, så hun er rimelig trøtt.

Så når hun endelig kommer hjem er det rett i seng, for det er skole i morgen. Var jo ikke noe vits i å kjøpe det kostymet da.....

 

Synes så synd på henne, hun har gledet seg så lenge. Så var mange tårer før hun endelig sovnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fy fader, kjenner jeg blir skikkelig trist på hennes vegne :(

Du kan ikke samle noen venner av henne og ha en liten halloween afterparty en dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, tankeløs er det du som virker. Om du og barnefar ikke klarer å ordne det slik at hun kan gå halloween, så får hun heller være oppe 30 minutter lengre og være trøtt i morgen på skolen!

 

Det er foreldrenes ansvar, og ikke skyld på barnefar og si "stakkars jenta mi". Her burde du tatt affære og ordnet opp så jenta de ikke måtte legge seg uten å gå halloween som hun har gledet seg til :(

 

Stakkars jente! Om du ikke klarer x-en din, ikke prøv å sett jenta de opp mot han!

 

Tankeløs er det du som er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja alltid er det noen tisper her som gir mor skylda for alt. Far har fyrt opp jenta, kjøpt kostyme og alle greier, unnlater å gå med henne og leverer henne så seint til mor at hun er stuptrøtt og likevel skal du skylde på mora. Æsj. Sånne som deg er til å spy av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge det ikke får ut over datteren... slik som det har gjort i dette tilfellet.

 

Mor: Fortalte du at det var pappa sin feil at hun ikke fikk gå?? ork!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe... unnskyld at jeg ler, 21.43. men du sitter og kaller andre for tankeløs, men selv sier du "..... at hun kan gå halloween, så får hun heller være oppe 30 minutter lengre og være trøtt i morgen på skolen!" tuller du? Syns du det er viktigere å gå halloween enn å være uthvilt på skolen?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avtalen var at hun skulle være her hjemme kl 1800

Ikke mye jeg kan gjøre med det, når de ikke kommer hit før 2100. Å hvis du tenker på at vi har stilt klokken en time, så er kroppen i 2200 modus. Å når du er 6 år og vanligvis er i seng kl 2000 på hverdager, så ble det for sent.

 

Å nei jeg ga ikke far skylden, (selv om jeg hadde lyst) jeg sa bare at sånn blir det noen ganger. Det er ikke alltid vi får til det vi vil.

Det er desverre ikke første gang hun hører den setningen.

 

Så ja jeg synes synd på jenta mi i dag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...