Gå til innhold

Uff, så ensom av å være alene..kan noen sende over en kjæreste til meg?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er dritlei nå av å sitte alene hver kveld...har vært singel nesten 1 år nå, og har ikke funnet noen ny kjæreste. Når ungene er sovnet så sitter man her..(når jeg ikke gjør husarbeid da..). Jeg savner så en å dele livet med, men føler det så vanskelig når jeg er så mye alene med ungene (lite samvær med faren), og jeg bor på en liten plass med dårlig utvalg av mannfolk:p Er litt avstand å kjøre inn til oslo så..

Buuuu, synes såååå synd i meg selv nå...hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det flere som sender til deg kan du jo sende en denne veien hehe

Vært singel i 2 år snart.

 

Har datet noen men er ikke det store utvalget her nei, fått høre jeg er kravstor.

 

Jeg vil ha en mann som ikke er mer en 3 år yngre en meg og ikke mer en 10 år eldre. (skal sies jeg er 32 selv.)

Som ikke er alkoholikker, rusmisbruker eller voldelig/sinneproblemer.

Som klarer å vise følelser, liker å kose (min exmann var typen som bare kunne sitte i armkroken eller annen nærhet om han visste at det skulle lede til sex....)

Ferdig med å måtte fly på byen en gang i mnd eller mer.

Som mener at når man er i forhold har man ikke sex med andre en partneren.

Som ikke prøver å forandre meg.

Som har egene menninger men kan inngå kompromiss

Som tar sin del av husarbeide om man flytter sammen og som klarer å ta sin del av det økonomiske.

Og som klarer å takle å komme inn i et forhold hvor det er barn.

 

Arlig talt syntes jeg ikke at jeg er kravstor, men jaja selv om jeg savner noen å sitte å kose med og jeg savner sex (Sex utenfor forhold er ikke aktuelt for meg.) Så er jeg heller ensom singel en å fire på de kravene. :)

 

Jeg bor forsovidt på landet selv så her er det ikke mye mannfolk om man ikke reiser litt hehe. og jeg har unga 100% så dårlig med det også.

 

Lykke til, til deg. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg vil beholde min selv, takk;) Men jenter, det er faktisk sant at når man slutter å lete og minst venter det, da skjer det. Jeg var også en av dem som satt og hadde såååå lyst på kjæreste, enhver gutt jeg kom i kontakt med fikk mulig kjæreste-stempel. Til slutt ga jeg opp... Da møtte jeg min forlovede. Han fikk slett ikke kjæreste-stempel, jeg orket rett og slett ikke. Nå har vi vært sammen i 5 år og venter vårt første barn sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkt på finn.no?

Hender jo at noen vil gi bort sin der... -Men kanskje ikke helt mannen dere ønsker?

 

-Har dessverre ingen sjekketriks vært sammen med min mann siden "tidenes morgen", og ønsker ikke å dele han :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...