Gå til innhold

Angående piercing i navlen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det når man har piercing i navlen når man er gravid?

Hørte for noen år tilbake at den burde tas ut med en gang man fant ut at man var gravid.. ellers så kunne hele navlen revne å bli stygg (da magen ble stor). Er det noen som har erfaring med å ha den i gjennom hele svangerskaper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok den ut når magen begynte å bule. Sitter likevel igjen med strekkmerke rundt der hullet er.

Skrevet

Det finnes spesielle navelringer for gravide, og finnes nok på hvilket som helst piercingstudio.

Jeg bare ble kvitt min, men jeg er jo 40. Det finnes grenser gitt :-)

Skrevet

Jeg tok min ut med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Nå synes nesten ikke hullet engang og jeg er 30 uker på vei. Er glad for at jeg tok den ut tidlig.

Skrevet

Jeg satt den inn igjen etter begge graviditetene jeg, er mitt siste ungdomsbrøl :D

Skrevet

Jeg har ikke tatt ut min enda. Har hatt den i mange, mange år og føler den er en del av meg, så for min del så er det uaktuelt å la den gro igjen. Men det hender seg at jeg tar den ut i noen dager, men stikker i en piercing morgen og kveld for å holde hullet åpent. Jeg er i uke 31 og navlen buler ut, men piercingen sitter fortsatt fint uten noen rifter eller strekkmerker i og rundt hullet. Foreløpig ihvertfall :)

Skrevet

Jeg tok ut min da jeg var ca. 5-6 mnd på vei. Jeg har fått strekkmerke opp fra hullet og den grodde uansett så kunne like godt tatt den ut med en gang.

Jeg var uansett rett over 30 da jeg var gravid så det var på tide å ta den ut uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...