Gå til innhold

Halloween er og blir superkult!


~sjiraff~

Anbefalte innlegg

Snuppa har storkoset seg i dag med å åpne døra for både monstre og søtt kledde unger. "Knask eller knep, happy halloween!" Bare hyggelige unger på døra. Som forøvrig synes det var kjempekult at snuppa kom hoppende ut døra i en sky av røyk med godtebollen som var full av edderkopper i tillegg til godisen. Ringeklokken er omringet av edderkopper. Er strålende fornøyd da ungene synes det er "Heftig kult!" og "Kjempestilig!!".

 

I like it!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

#liker#

 

Halloween we kuuuuuult! Og gøy at så mange rundt her hadde gjort så mye ut av det! =) Masse edderkopper og flaggermuser rundt om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!! :D

 

Her har jeg og lillesnuppa på snart året vært utkledd som søte djeveler.. (Jepp!) Og vi har gitt bort masse godteri til herlige unger i alle aldre. Noen av dem "truet" riktignok med å synge bæ bæ lille lam det styggeste de kunne hvis de ikke fikk godteri! Hihihi.... ;)

 

Gutta har gått en runde i nabolaget sammen med pappaen de også, og var riktig så fornøyde med dagens fangst.. :)

 

Ringeklokka her var forøvrig pyntet med spindelvev og selvlysende edderkopper... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror hadde på seg skjelett pysj og sa "weeeeeeeeee" hver gang han åpnet døra! Stor fryd hos en 2 åring! Hadde kjøpt masse godis, men det var ikke mer enn ca 25 stk som kom! Jeg trodde det skulle være mange fler, så er nesten litt skuffet!

 

Gutten min sjarmerte alle jentene, aaaa, så søt hørte jeg da de gikk! Litt strategisk må man være, vi er helt nye i nabolaget og vi er ute etter trillepike, hihi

 

Halloween er morrrrrroooo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker det! Og er så glad for at vi bor i ett hyggelig nabolag som tar imot ungene med åpne armer. Noen gå ut klementiner istedet for godis og det var kjempe stas for de små.

 

Kor-lederen til datteren min hadde lager en liten Halloween sang, så snuppene sang fra dör til dør og det slo godt an!

 

Neste år når jeg ikke er høygravid skal jeg ta helt av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...