Gå til innhold

Jeg er så lei meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen var ute på lørdag, kom hjem dritings kl 3 på natta, selv om vi hadde massevis av planer i dag, og det visste han. Så lyver han til meg om hvem som hadde vært ute, nevnte bare noen kompiser. Spør han igjen når han er edru og da sier han noe helt annet, var både kvinner og menn som hadde vært ute sammen med han. Hvorfor lyve om noe sånt? Men det verste er allikevel at han visste han ikke kunne drikke seg dritings pga alle planene vi hadde. Han ble jo seff liggende i sengen store deler av dagen, og vi fikk ikke gjort det vi skulle. Blir så skuffa! Han forstår ikke at jeg er skuffa i det hele tatt, og viser ingen anger. Ja, det er litt mer som hører til denne historien, men det blir jeg ikke å skrive om. Måtte bare få tømt meg litt, nytter jo ikke å snakke til han.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du avhører ham når han er full er det ikke så rart det kommer noen halvsannheter. Spiller det noen rolle for deg hvem som var der da?

Synes uansett det er lite lurt å planlegge noen aktiviteter dagen etter en bytur. Blir det gøy drar man ikke hjem klokka to fordi kona har gitt portforbud:) Ha rom for å finne på ting hver for dere uten at det skal bli drama av det. Dagen etter en bytur bør ingen av dere forvente at den andre skal være med på masse aktiviteter. Det går an å finne på noen med ungene bare en av dere av gangen. Gjør det deg så perfekt om du aldri er på byen med venninner? Er det ikke lov å ha det gøy om man har familie?

Skrevet

Ganske mange slike innelegg her inne, så du er tydeligvis ikke alene. Men felles skjebne er kanskje ikke alltid felles trøst.

Synes det høre utrolig egoistisk ut, å nedprioritere familie og barn slik.

Skrevet

to skulle vært ti, men det kom kanskje fram av sammenhengen uansett..

Skrevet

Spiller egentlig ingen rolle, men hvorfor forandre på historien, det er det jeg blir mistenkelig av. Og det var ikke jeg som planla aktivitetene, det var ungene som skulle på div aktiviteter + at vi var bedt i bursdag. Jeg måtte dra alene på alt....Bytur planene kom etter våre planer var lagt. Og han lovte å ta det med ro siden vi hadde masse planer. Jeg kan også dra på byturer, men hvis det ikke passer at jeg tar den helt ut, så tar jeg det mer rolig. Skulle bare mangle når man ikke har kun seg selv å tenke på.

Skrevet

Kanskje du skulle dele resten av historien også, hvis det har noe betydning? Man kan jo ikke nekte partneren sin å dra ut blandt venner en gang i blandt, og når man er ute, kommer man ikke hjem kl 23 i edru tilstand. Man må nesten regne med at man blir redusert og som en annen sier, er det kanskje ikke vits i å legge slike store planer dagen derpå.

Skrevet

Som sagt, våre familieplaner var allerede lagt før han fikk byturplaner. Trenger ikke komme hjem kl 23, men trenger ikke komme driting kl 3 og bli sengeliggende resten av dagen! Når jeg er med han ut så begynner han å mase allerede kl 00.30 om vi ikke kan gå hjem, men er han ute alene så kommer han sent hjem og er som sagt dritings!

Skrevet

Jeg kjenner gangen i dette ja. Mannen min er ikke stort bedre, og det handler jo ikke om at jeg lager fullpakket program dagen etter at han har vært på fest - men lørdager er gjerne en dag som må brukes til litt praktiske gjøremål som man aldri får tid til ellers (og ja, lørdag, ikke søndag, for det er greit at byggmakker ikke holder stengt den dagen du skal hente det du måtte trenge). Da passer det utrolig dårlig med en mann som ikke er kjørbar, nesten ikke edru engang, og det dummeste er jo at han gjerne VET på forhånd at VI (begge to) har lagt planer.

Alle her inne har så stor forståelse for at den stakkkars mannen må få drikke hele natta, og vi må gjerne bare tilpasse aktivitetsnivået dagen derpå etter dette. Hvordan er det da hvis lørdagens (eller søndagens for den saks skyld) program er tettpakket av ting som må gjøres og FRUEN i huset heller velger å prioritere natterangling og dagen derpå i senga?

Skrevet

Helt om natten, helt om dagen! For all del, dra ut og ha det gøy med venner og bekjente! MEN, er det familieplaner som er lagt, og han har vært med på å legge disse, så får han værsågod stille opp neste dag også! Samme hvor drita han har vært.......... :)!

Skrevet

Enig med tigergutt

Jeg hadde blitt forbanna, har du laget en plan for neste dag så får han følge den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...