NostraStoria Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Wææ, nå er de bestemt! Vi skal prøve på nr 2. Lillegutt er ikke et år enda og ikke er jeg helt i form.....men det gjør ikke noe. Jeg er i stand til å jobbe og ta meg av ham i tillegg. Vil heller prøve igjen nå enn å bli helt frisk i bekkenet for så å bli dårlig igjen. Tror aldri jeg har lyst å bli gravid igjen (og dårlig) hvis jeg noengang blir helt bra igjen. Vi har diskutert det frem og tilbake og nå er det få dager til EL *speeeent!* Håper spiren sitter etterhvert. Andre prøvere her? Andre som har tips/erfaring ang 2 muligens tette?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Her så har vi nok begynt å prøve på nr 2 og Blir spennende ja!
NostraStoria Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2010 Ser at innlegget mitt var sykt dårlig skrevet, men får håpe at folk forstår allikevel! Har dere prøvd lenge Trultemora? Gleder meg til et til lite nurk!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Egentlig så har vi ikke snakka så mye om det, men jeg slutta på pillen i august, men han har hoppa av svingen fram til her for et par uker siden! Da begynte han bare å fullføre den! hehe... Jeg har vært klar for å prøve på nr 2 lenge jeg, men nå så var det faktisk dattern vår på 2.5 som har holdt på å masa på pappan etter en lillebror og lillesøster! Så tydligvis så hjalp det! Så krysser fingre for at det blir et sommerbarn/ tidlig høstbarn ¨på oss neste år! hehe....
Gjest Kira06 Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Å, så heldige dere er!!!! Litt misunnelig nå ja:) Jeg fikk vite at jeg hadde en feil på livmoren når de tok ks, så må ha full utredning før jeg eventuelt kan bli gravid igjen. Har fått time på Rikshospitalet, men ikke før om 3 mnd!!!! Men får jeg klarsignal, så skal jeg forføre gubben som bare det:)
Gjest Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 ååå jeg vil jeg vil jeg også!! Har vært klar som et egg for å starte prøvingen på nr 2 i et par måneder nå... Men samboer er enda litt tvilende på å ha så liten alder mellom 2 barn - så her starter vi prøvingen til sommeren istedenfor! Hvis alt klaffer så blir det ca 3år mellom de...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Moro når sånne ting endelig blir bestemt:) Her blir det 22 mnd mellom barna. Men jeg tenkte også som deg at jeg like greit kunne bli gravid igjen ganske fort pga bekkenet. Nå får jeg skikkelig svi for det. Er nesten invalid. Får ikke gjort en ting med jenta vår ikke løfte, skifte bleie eller noe. En gåtur på 100 m er helt jævlig. blir nok koselig med to tette og det er verdt det, men et lite tips er å gå til behandling med engang. Hos meg har det blitt så ille at manuellterapeuten ikke får gjort en ting. Er litt over 28 uker på vei. Nå var ikke dette for å skremme deg men bare et lite tips så kanskje du ikke blir så ille i neste sv.skap:) Håper spiren sitter på første pp da:D
Trultetryne Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Vi skal også begynne å prøve nå Snuppis er 1 år om 2 1/2 uke. Vi brukte et år første gangen, så jeg håper det går litt fortere nå
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. oktober 2010 #9 Skrevet 31. oktober 2010 Ble gravid 6 mnd etter fødsel, og nå er det bare 2 mnd til nr. venter sin ankomst Nesten 15 mnd aldersforskjell. Jeg hadde ikke kommet meg helt etter fødsel før jeg ble gravid på nytt. Jeg kom meg fort etter fødselen, men jeg syns den første tiden med baby var rimelig tung. Og de første mnd av svangerskapet var jeg så ufattelig trøtt, og jeg kunne ikke hvile når jeg ville med en 6-7-8 mnd gammel baby i huset. Etterhvert som energien kom tilbake ble det bedre, og nå føler jeg at det går veldig greit å være gravid. Hvordan det blir med to barn i huset vet jeg ingenting om, så jeg er veldig spent. Håper de får stor glede av hverandre etterhvert, og kan underholde hverandre litt Jeg vil gjerne ikke vente for lenge med nr.3 heller, men bare 6 mnd etter fødsel, det håper jeg virkelig ikke skjer igjen. Det gikk bort noen mnd av babytiden som jeg ikke fikk anledning til å nyte så mye jeg skulle ønske.
NostraStoria Skrevet 1. november 2010 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2010 STARTE behandling? Har aldri avsluttet behandling så må bare fortsette med det! Kjekt med mange koselige svar! Lykke til dere andre også!
Mammapudding Skrevet 1. november 2010 #11 Skrevet 1. november 2010 Vi skal begynne å prøve på nr.2 i desember, har ei datter på 3 år fra før Var i dag å kjøpte folat og kondomer, og i går ble siste minipille tatt, så da er det bare å vente på desember:)
Mjølkekua Skrevet 1. november 2010 #12 Skrevet 1. november 2010 Åh.. Spennende ;-) vi fikk nummer to for ca 5 mnd siden. Det er 1,5 år mellom storebror og lillesøster! Svangerskap to gikk kjempefort og jeg jobbet hele veien (litt ubehag i bekkenet, men gikk fint). Det går altså såå bra foreløpig! Lillejenta er helt skjønn og storebror passer på og er ikke nevneverdig sjalu;-) Er jo litt slitsomt innimellom, og begrenser seg sosialt men det hadde vi vent oss til. Får håpe det går like lett for dere å bli gravid som oss (1 pp på begge) :-) lykke til!
Gjest JuniGull2010 Skrevet 1. november 2010 #13 Skrevet 1. november 2010 Å, så spennende! :-) Jeg gleder meg til jeg kan skrive det samme, men vi venter nok ihvertfall et år til. Masse lykke til!
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 2. november 2010 #14 Skrevet 2. november 2010 Åå heldige dere er,jeg og vil! :-) Snuppa blir ett år nå i slutten av mnd,og jeg er klar som et egg.. Men samboeren vil vente og nyte tida vi har med snuppa først! Og det er jeg forsåvidt veldig enig i,blir bare så veldig babysyk når jeg ser helt nye små:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå