Gå til innhold

søskenavn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

samme som navndebatten:¨

blir navnene Adine og Hermine for likt på søsken? hva hadde du sagt hadde du møtt to søstre som heter det?:) vi har Adine fra før altså:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en Adine og jeg ville nok ikke valgt Hermine, Regine, Kristine, Eline o.l. som navn på en evt. søster fordi jeg syns det blir for likt:-/

Skrevet

så gøy, ikke så vanlig navn det:) hvor gammel er di datter? jenta mi er 3:) nei, tenker jo d samme,men har falt sånn for hermine:) noen forslag til navn i samme gate? sliter med jentenavn hvis bebien i magen er jente...

Skrevet

Jenten min blir 7 år i desember:-) Er sjeldent jeg hører om andre som heter det ja, så det er litt moro. Tror det var 34 stk som het det da hun ble født.

Hermine er kjempefint, og det er jo selvsagt opp til dere å bestemme det:-) Men jeg ville nok ha unngått det:-)

Hvis vi får en jente til, skal hun hete Maya eller Amelia. Jeg er også veldig glad i Tilde. Syns det er mange fine jentenavn, vi sliter mer med guttenavn:-)

Skrevet

oi, litt spesielt, for vi har egentlig blitt enige om maia/maja;) men så må jeg liksom titte litt rundt på navn da:) har tenkt på amalie, men føle det er mye brukt, og har lyst til å styre unna A egentlig.. tilde er og veldig fint, men vi har ei hilde i familien, så syntes det blir litt likt:)

er adine oppkalling hos dere eller? vi får mange fine kommentarer,men også mange som stusser, for di har ikke hørt det før,men jeg liker litt uvanliger navn:)

Skrevet

Så artig:-) Veldig mange som tror hun heter Andrine eller Adele første gang de hører det, men de fleste syns det er fint:-) Det er ikke oppkalling her, men jeg syns det var fint at det var litt uvanlig i tillegg til at det skrives "rett frem".

Lykke til med navnevalg da! Hvilke guttenavnalternativer har dere da?

Skrevet

jeg kom over det, men husker ikke hvor, men mannen min falt pladask for det, og jeg liker det og kjempe godt, men brukte nok litt lenger tid på å "venne" meg til det!:) men er stor fornøyd med det nå!:)) tusen takk! vi har tenkt på Sivert. det er det vi begge liker veldig godt! ikke for mye brukt heller! og tro dette er gutt til det motsatte er bevist;-)

Skrevet

Vi har en Lucas, veeeeldig brukt. Hadde egentlig ikke lyst å bruke det, men det var det eneste vi likte begge to, så det ville blitt for dumt å droppe det bare fordi det finnes en god del andre med samme navn. Vi slet skikkelig med guttenavn, og tar jeg det opp nå er vi fortsatt 100% uenige:-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...