Gå til innhold

Når sjefen snakker bak din rygg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har nå opplevd at sjefen har snakket med en av mine kollegaer, at sjefen kanskje tok feil avgjørelse da jeg ble ansatt. Dette pga fravær. ( gyldig fravær)

 

Jeg bare lurer på deres synspunkter på dette, og evt om jeg skal ta det videre?

 

 

(selv mener jeg at sjefen gjerne kunne sagt det til meg, men ALDRI til en kollega på den måten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noe du har hørt selv eller blitt fortalt?

Jeg hadde nok tatt en prat med sjefen hvor jeg bare a at jeg setter pris på om du kommer til meg om du har noe å si om mine sykemeldinger istedefor å snakke med andre ansatte om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du kan si til sjefen din at om hun har ting og si om deg, så syns du hun kan ta det med deg. Ansikt til ansikt.

 

Har selv opplevd at sjefen slang med leppa bak min rygg (den andre ansatte fortalte hva som ble sagt). Jeg ble så lei meg å så skuffa da jeg har stilt opp så mye for dem. Jeg hadde lyst til å si noe til henne, men det er vanskelig.. =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grupplederen min snakker konstant drit om andre. Gravide sykemeldte er det værste hun vet. Er negativ til andres arbeid osv.

 

Jeg tar det ikke opp med henne... det hun holder på med gjør at heile greia rakner snart for henne. hun kan ikke holde på sånn uten at det straffer seg til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...