(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Tusen millioner takk til alle de superblide voksne som har åpnet dører for oss i kveld, gitt komplimenter for kostymer og delt ut knask og digg. Så mange hadde gjort litt ekstra ut av det og laget gresskarlykter og tent lys. Og tusen takk til alle de flotte, kreative ungene som har ringt på døra, fått godis, GITT komplimenter for gresskarlykta og ellers vært helt fabelaktig høflige. Dessuten, til alle dere som mener alle ungene kommer som blodige ekle vampyrer eller andre skrømt, så har vi hatt alt fra goth-punkere til tingelinger til vampyrer til supermann på døra. <3 Det er snart så jeg tør påstå at dere som bare får ufordragelige frekke snørrunger på døra er ufordragelig snørr-voksne! God Halloween! <3 (nå skal jeg ete litt fra den svære bollen som enda ikke er tom)
Gjest Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 #liker# =) Vi har møtt hyggelig voksne og høflige barn i hele kveld! Nå er de små i seng, lykkelige og fulle av sukker og gode minner! Happy halloween!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2010 Så flott!! Hehe. Dib trenger en liker-knapp! ;p Forøvrig så har vi møtt masse folk på knask eller knep runden vår, og alle har skravlet i vei og vært supersosiale. Ikke veit jeg men jeg synes nesten at det virker som om halloween tiner opp kjedelig stive nordmenn. ;p
Gjest Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Tenkte på det samme! =) Traff naboer som jeg "aldri" ser, og slo av en hyggelig prat med de fleste! Artig, ikke typisk norsk nei... Og det kan ofte være bra!
Gjest Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 *LIKER* :-) Guttene mine har hatt en kjempekoselig kveld. Blir nok snakket om i barnehagen i morgen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå