Gå til innhold

Er så lei av at alle vi "ha" noe av meg... er faktisk lei av mine barn og dritt lei min mann som konstant maser om sex :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

- Heile forbanna tiden. Har sex med han ofte selv om jeg ikke vil, han tror jeg likevel får nytelse, men det sa jeg i dag at jeg IKKE gjorde. Sa det var ei sann plage og ligge med de jevne "dunkene" og vente til han skulle få tømt seg!

 

- Han vil helst ha sex hver dag. Jeg vil helst egentlig ALDRI ha sex. Har aldri nytt sex, vet ikke om han har for liten tiss eller hva det er, kjenner han har den inni meg, men ikke mere enn det.

 

- Elsker min mann, og ikke minst mine barn. Men lei av å kun være mor og kone og lei av å spre beinan når jeg ikke har lyst i det hele tatt.

 

Hva kan han forvente, hvor mye sex "Burde" han få? Jeg vil jo ikke ha sex, har lyst til å bare være i FRED!!!!!!!

 

FAENS DRITT MAS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, oi, oi...... dette var "hårda bud" en søndagskveld. Tydelig at det har vært ei stri helg for deg, med kjas og mas.

 

Du burde kanskje sette deg ned å snakke litt med mannen din, kanskje han kan bidra litt mer i hjemmet, slik at du får overskudd til både barna dine og sex med mannen din? Hva vet vel jeg.... jo, jeg vet at jeg i perioder har det likt som deg, men trøster meg med at det som regel er når jeg er pms.

 

Unn deg en luksusdag, evt. helg for deg selv. Dra på spa, kos deg, spis god mat å bare nyt at du er alene, kanskje du får litt å tenke på. Kanskje du savner de masete ungene og den egoistiske mannen din?

 

Håper du får hvilt deg litt, å sender deg gode tanker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er dere like dumme som HI ? Elsker han deg så godtar han det ? haha, hvilken mann gidder å være sammen med ei dame som faen ikke gidder å ha sex ? Hva forhold har man egentlig hvis man tar bort sex ? Jo... et vennskap, som enhver mann kan få med hvem som helst. Men menn trenger sex for å føle seg elsket. Så HI, trøst deg med at han kommer til å stikke så slipper du å ha sex mer.

 

Snakk om rare damer, ikke rart dere blir alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare nyskjerrig anonym 20.51.

 

Så sex er en plikt i et forhold? Om dama vil eller ikke, så skal hun ha sex slik at mannen ikke stikker? Er det riktig slik jeg tolker det du skrev?

 

Hehe... snakk om rar dame du er, du kan ikke ha mye selvfølelse om du MÅ stille opp for at ikke han skal stikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEg er enig med 20:51.

 

Sex er ikke en plikt. Men et forhold uten sex... vel.. hehe, ikke engang jeg hadde giddet å vært i et forhold hvis mannen ikke ville ha sex. Er jo sex som er nærhet, at man føler seg elsket, som gir det som man ikke får av et vanlig vennskap.

 

Så et dårlig sexliv, eller et sexliv som ikke eksisterer er ikke noe forhold å leve i. Det som mener noe annet vet tydeligvis ikke hva det er å ha et godt sexliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du trenger en lang ferie! reis bort en uke, og la de få tid til å savne deg. Og du får samlet krefter. Sett grenser, både for ungene og gubben. ingen er tjent med at du brenner lyset i begge ender, og hva sex angår, så kan det neppe være særlig givende for han å ha sex med en som egentlig ikke vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å slutte å ha sex synes jeg du og mannen skal ta en god samtale, legge kortene på bordet og starte forfra.

 

Hvis du ligger og ser i taket uten å delta så skjønner jeg godt at du ikke liker sex. Men hva hvis dere har langt forspill, han bruker hender og munn for å tenne deg, gi deg orgasmer, dere prøver ulike stillinger som gir nytelse. Selvfølgelig gjelder dette begge veier, du må jo gå inn for at mannen din skal ha det bra også:)

 

Håper dere klarer å finne glede og inspirasjon i sex sammen, det er en stor ressurs for forholdet, og gir glede og overskudd i hverdagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker du aldri sex med din mann? Aldri gjort det heller? Eller er det noe som har endret seg i det siste fordi du er så sliten?

 

Jeg syns du skal snakke med ham.

 

Nei, det er jo ikke sånn at litt sextørke er lik dødt forhold, alle forhold har da mindre aktive perioder. Men om det alltid er sånn, så er det jo fryktelig trist for dere begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...