Krokodillesko Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg liker å skrive, og for to år siden da livet mitt tok en litt spesiell vending bestemte jeg meg for å skrive en roman lett basert på disse hendelsene (ikke noe Knausgård greier). Dette har vist seg å være litt av et evighetsprosjekt og nylig har jeg funnet ut at jeg vill forandre perspektiv på fortellingen fra 1. til 3. person. Men uansett, det jeg lurer på; er det interessant (for andre enn meg)? Skriver jeg fengende? Kan dette la seg gjøre? Jeg har lagt ut en liten passasje på bloggen min: rottepels.blogg.no Jeg hadde blitt kjempeglad for tilbakemeldinger fra noen av dere (som ikke kjenner meg). ps. Dere trenger ikke være kjempekrasse, da blir jeg bare lei meg
Mom2Two Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hei du, Jeg skal innrømme at jeg var skeptisk før jeg gikk inn og leste. Det har vært en del slike innlegg her før. og for å være helt ærlig har jo nivået vært ganske trist. Så nå ble jeg positivt overrasket:-) Du skriver levende, og med gode bilder. Jeg kan se at du har en historie å fortelle, at du har mye på hjertet Det er litt vanskelig å bedømme mer helhetlig når utdraget er såpass kort (og jeg vet heller ikke om det er fra starten av boken, midt i eller hva?), men dette synes jeg virket veldig lovende! Man blir "dratt inn i situasjonen", og føler på stemningen. Jeg digget den med edderkoppen, for den kjente jeg meg veldig igjen i..hehe;) Lykke til videre med skrivingen, kanskje du kan holde oss oppdaterte?
Krokodillesko Skrevet 1. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2010 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det varmer mer enn du aner. Utdraget er fra slutten av innledningen ca. Lurer på om jeg skal driste meg til å sende til forlag på nyåret...
Monajenten Skrevet 1. november 2010 #4 Skrevet 1. november 2010 Jeg har lyst til å lese mer! Jeg ble vanvittig nysgjerrig, hvem er O, hvem er Heksa, og hvorfor har hun flyttet? JEG VIL VITE MER!!! Hehe, en litt kronglete måte å fortelle at dette var utrolig bra, og jeg ville med glede lest mye mer!! Du skriver på en spennende og ekte måte, som gjør at de fleste vil kjenne seg igjen i mange av de små hendelsene. Du må definitivt sende det inn til forlag!
hol(L)y COW Skrevet 1. november 2010 #5 Skrevet 1. november 2010 Jeg synest det var bra . Om jeg skulle pirke på noe ble det kanskje litt mye subjekt som første ordet i hver setning i første avsnitt iallfall. Men det er kanskje bevisst...? Og så forstod jeg det som om dette ikke var selve starten eller?
Mom2Two Skrevet 1. november 2010 #6 Skrevet 1. november 2010 Det synes jeg absolutt du skal gjøre! Kanskje du burde få noen "som har peiling" til å gi mer konkret og konstruktiv kritikk, slik at du kan få rettet opp i helt unødvendige feil+ Uansett tror jeg folkene i forlagene greier å se talent "gjennom" typisk nybegynnerfeil osv. Har troa på deg, jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå