Gå til innhold

Halloween unger som ikke ville ha godteri, men penger, hva er det forno liksom??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sa at de skulle ha penger slik at de kunne kjøpe det snopet de selv ønsket, kunne informere dem om at jeg ikke hadde penger og gi dem, da kalte de meg Hore. Hva er dette for no slags oppførsel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, da hadde jeg blitt skikkelig sint! Hvis jeg hadde visst hvem de var, så hadde jeg absolutt fortalt foreldrene deres hva som skjedde. Sikkert litt sært, men jeg ville gjerne fått høre det fra andre hvis min datter oppførte seg sånn. Håpløst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er en uting hele greiene.. Hvertfall når de ikke følger reglene om at slokker man lyset er man ikke intressert i besøk fra dem. Det burde hvertfall foreldrene til barna som går forklare tydelig.

Hadde nettopp besøk av noen jeg også, de var ikke så frekke. Men de syns de fikk for lite godterier da. Enda jeg har slokket lyset utenfor.

 

Syns de forventer og forlager for mye, skikkelig frekke har dem blitt! Hva skjedde med at man skulle være glad for det man får?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt at jeg vet hvem de er, og at foreldrene skulle få beskjed ;)

 

hehehe... her feirer vi, men kun godteri til utdeling. Ikke penger, det får de få hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆÆÆ??? At det går an....

 

Her er et klassisk eksempel på at barna ikke lærer HVORFOR de går trick or treat, men at det rett og slett er tigging. Og det er disse ungene som ødelegger for de høflige ungene.

 

Egentlig håper jeg du tuller, for dette er det dummeste jeg har hørt! Makan til frekke unger.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har vi hatt mange både små og store i kveld. Alle har vært like hyggelige, blide og ikke minst høflige! Alle sa tusen takk, noen bukket og neide, og jeg har i tillegg fått komplimenter for at huset mitt er koselig, at lyktene på utsiden er fine og at godtefatet var så flott! Helt rørende søte var de alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har alle faktisk vært hyggelige, spurt pent hvor mange de kunne ta, og takket pent (ingen hadde noen triks i ermet da :-p ).

Selv om vi ikke har utelys på, er det jo helt greit at de kommer. -Bor i "byen" så få som har lys ute.

 

Men møtte to gutter på vei hjem med mini, som spurte om jeg kunne veksle med dem. De hadde fått 20kr som de skulle DELE!

 

Halloween er vel ikke noe verre en gammeldags julebukk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En julebukk synger i det minste en julesang.En fyllebukk synger gjerne flere. Sier du nei på halloween så hiver de egg og dritt på huset ditt.

Liker ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du sier er noe forbannet sprøyt og vissvass. De som faktisk feirer Halloween bedriver ikke hærverk.

 

Pøbler bruker derimot enhver anledning til å gjøre faenskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...