Gå til innhold

Uff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 uker på vei og har vært veldig kvalm i det siste. Det eneste som hjelper er å spise litt twistsjokolade på ettermiddag/kvelden, og etter det greier jeg kanskje spise litt middag. Vil ikke legge meg til så dårlige vaner altså, men det er det eneste som hjelper! Hva kan jeg gjøre?!

Slet forresten med masse kvalme helt fram til 18 uke (spiste nesten aldri, gikk ned 12 kg..), men så gikk det over.. og er nå tilbake.. Sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Twistsjokolade skulle være twixsjokolade!

Skrevet

Jeg tenker at det ikke spiller noen rolle at du spiser litt sjokolade hvis det får deg til å føle deg bedre. Noe næring er bedre enn ingen næring. Og barnet tar jo den næringen det trenger fra deg uansett, så det er bare deg selv det går utover hvis du ikke får i deg noe særlig. Så eventuelle uvaner kan du heller jobbe med når barnet er født:)

Husker selv hvor kvalm jeg var, kastet opp bare jeg lukket opp døren til kjøleskapet. Og i en periode spiste jeg kun Fox, det var det eneste jeg fikk i meg. Håpløse greier!

Skrevet

Nei, ikke gøy når det er som værst! Jeg blir bare litt fortvila for trodde jeg var ferdig med alt dette. :/ Og liker virkelig ikke tanken på å legge til meg dårlige vaner, har litt angst for svangerskapsdiabetes og sånt tull..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...