mer enn bare mor Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Er visst litt ny i dette gamet, så tror jeg ga de for mye snop når jeg ga de en neve hver.. Hvor mye skal man egentlig gi? Dette var første gruppe barn og de var vel en 6-8 stk... Håper det ikke blir så mange flere, for har ikke så mye godter Småen på 15 mnd var på vei i seng så han fikk eg lite glimt av de "skumle" barna;)
alvamamma Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hehe! Stas for dem da! Jeg ga også noe sånt til de som var en eller to.. De største gruppene som kom hit var mellom 10 og 15 barn og de fikk ikke på langt nær så mye for å si det sånn:)
Hanna30 Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Hehe, det er sikkert mye ja! Jeg ga bare en dumlesjokolade til hver jeg. Altså bare en sånn liten innpakket en. Men de virket veldig fornøyde, takket pent og sprang av gårde videre:)
BlåBlå Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Her fikk de hver sin kjørlighet på pinne. Holder i massevis.
♡ A & E ♡ Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 He he, får masse barn på døra neste år du Her gav jeg tre ting hver
mer enn bare mor Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2010 Hehe, har visst gitt litt mye jeg da! jaja, er nå bare den gjengen som har vært her ikveld og nå er det vel såpass sent at jeg tror ikke det kommer flere;)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Her fikk de fire ting hver:) 2 sjokoladekuler, skumpute og vingummi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå