Gå til innhold

dere samboere eller gifte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvor vanlig det er med kos og klemming osv hjemme hos dere...Da tenker jeg på dere voksne. gjerne skriv hvor lenge dere har vært sammen også.

Vi f eks, vi koser og tar på hverandre ofte..mange ganger om dagen.nusser og klemmer. Armkrok i sofaen når ungene er lagt. vi sover i hverandres armer hver natt. Vi har bare bodd sammen i 2 år, og jeg er redd for at det skal bli mindre og mindre av det etterhvert som årene går, så ville høre hvordan det er hos dere:) Vil ha det sånn resten av livet jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært gift i to år nå, og vi har det også slik. Mye klemming, flørting , nussing og sover tett sammen.

Jeg har troen på at om du og han jobber for å ha det slik vil det forbli det. Ikke glemme, eller tenke å ta det senere.

Skrevet

Det er så godt å ha det slik:)

Skrevet

Kyssing og køemming hver dag, vært sammen i 2 år snart...

Skrevet

her dabber det av.. gift i 4 år, samboere i 6 år, har vært sammen i 7..

Skrevet

Vi hadde vår første bryllupsdag i går, men vi er vel ganske unge da (24 og 22). Her går det MYE i kos, og spesielt nå som jeg er gravid. Han sitter alltid å koser med meg, og jeg liker å være nær han når vi gjør noe sammen. Ikke så mye til sexliv pga graviditetsplager, men kosestunden skal jeg absolutt ikke klage på!

Skrevet

Vært sammen i snart 2 år, gift i snart 1 år.

Er ikke like mye kosing som i begynnelsen (da lå vi og koste hver eneste kveld foran tv`n eller noe), men vi klemmer, kysser og holder rundt hverandre hver dag.

Og kysser og koser alltid når vi har lagt oss (og ingen liker å legge seg alene).

Vi er også begge veldig avhengig av nærkontakt (hvertfall jeg!), så det vil forhåpentligvis fortsette..

Driver også å tuller nesten hver dag, slår hverandre på rompa og sånn ;)

Skrevet

Jeg er ikke og har aldri vært noen stor-koser. Så det er ikke sååå mye av det. Men hver dag selvfølgelig. :)

Vi har vært sammen i 6 år kanskje.

Skrevet

vært sammen i 4 år og gift i 2, vi kysser og klemmer hver dag og alltid før vi går ut døra. mannen er mye opptatt på kveldstid, men når han først er hjemme er det armkroken. vi sover på hvert vårt rom, men det er fordi mannen snorker veldig og jeg sover veldig lett. Jeg klarer uansett ikke å sove om noen holder rundt meg

Skrevet

Vært sammen i 14 år, samboere i 13, gift i 6. Her var det myyye kosing og klemming i begynnelsen, og mye sex. Har med årene dabbet mer og mer av, nå legger vi oss ofte ikke samtidig, kysser ikke hverandre god natt, gir ikke hverandre klemmer når vi drar på jobb eller når vi ser hverandre etter jobb, sitter i hver sin krok i sofaen osv. Klemmer og kysser av og til, men ikke mye. Sexlivet har også dabbet kraftig av, mannen vil sjeldnere og sjeldnere og jeg føler meg stygg og kjedelig. Savner den nyforelskede følelsen ja.....

Skrevet

Sånn har vi det også. Har vært sammen i litt over 2 år. Men vi sover ikke tett inntil hverandre da - da får jeg ikke til å sove ;-)

Skrevet

Sammen i 8 år, derav 5 som gifte. Beklager å måtte opplyse at det dabber av, gjerne med antall barn. Husker første gang jeg var gravid, da satt og strøk mannen over magen og vi koste som bare det. Stakkars nr 3 ble så vidt bemerket og kosing er blitt nesten er fremmedord. Vi er i en ond sirkel, han responderer dårlig og da gidder jeg heller ikke å være aktiv så mye.

Nyt det mens det varer (og håper dere får det til bedre enn vi)

Skrevet

Så koselig å se at det er så mange som har det sånn:) Betryggende å se at flere har vært sammen i mange år, men fortsatt koser mye med hverandre. Nærhet er viktig:)

Hi

Skrevet

Uff...Ja, jeg nyter hvert sekund..men håper at vi fortsetter med det i mange mange år til. Har 2 barn, han største på 12 år er fra et tidligere forhold, så har vi 1 på litt over året.

Hi

Skrevet

Alle venneparene mine har vært sammen i maaaange år, 10 år +, og det er blitt mye mindre kosing med årene.

Hos oss dabbet det gradvis av, nå er det litt innimellom, for meg er det helt fint.

Skrevet

Ja det dabber av etterhvert!

Jeg har vært sammen med mannen min i litt over 11 år. Vi var også kjempekosete i begynnelsen.

Det er fortsatt litt kos i hverdagen, men ikke så mye. Men vi legger oss samtidig og jeg ligger ofte litt på armen hans før jeg sovner. Ha-det kos/nuss og Hei kos/nuss når jeg går/kommer fra jobb. Av og til en armkrok på kvelden, men det er sjelden. Av og til holde i hånda når vi er ute og går, men det er også sjelden.

Ikke mye hverdagskos altså, sånn kan det gå! :-)

Skrevet

Vi har vært sammen i 10 år, og her har det iallefall ikke dabbet av:)

Vi koser, kysser, leier, tafser, sitter i armkroken osv hver eneste dag. Har stor dobbeltseng, men kunne like gjerne kalrt oss med en 90-seng!!

Vi viser også mye nærhet forran ungene. De er vant til at mamma og paappa kysser og klemmer. Sønnen vår begynte i en periode å kalle pappa'n for "kjære" og "elskling"

Skrevet

Så flott!

Slik håper jeg vi kommer til å ha det om 10 år også:)

Skrevet

Er gift og har bodd sammen i 4 år. Her er det kos, kyss og holde rundt hverandre, klype hverandre litt i rumpa osv hver dag :)

Skrevet

Vært sammen i 4 år,og her er det kos og kyss morgen middag kvelds. Nå skal det sies at jeg er over middels kosete.

Håper virkelig det ikke er noe vi slutter med,synes kos er utrolig vktig -For meg i alle fall:)

Skrevet

hei:) vi har vært sammen i 8 år, gift i 1 år og ei datter på 3 år, og nå gravid:) vi koser, gir kyss og sier vi elsker hverandre hver dag, gir nattakyss, og legger oss sammen:) så trenger ikke dabbe av:))

Skrevet

Vi har vært sammen i 7år, bodd sammen i 5av dem. Vi koser, klemmer, kysser osv hele tiden. Er vi ute så holder vi hender om det er mulig.. :) Vi Passer på ¨å ikke glemme sånt, selv om vi har vært sammen lenge.

Vi sovner ikke i armene til hverandre om natta da, men det er fordi at jeg må ha "luft" om natten.

Det dabber ikke av om man virkelig ikke vil. Man må jo bare sette av tid til hverandre.

Skrevet

Har vært sammen i 13 år, gift i 12, har 4 barn, og vi klemmer og koser mye.

Det er så koselig at :-)

Skrevet

Vi har vært sammen i 9 år og gift i 7 år. Vi har aldri vært sånn at vi koser og klemmer så mye. Men må alltid ha nattakyssene, får nesten ikke sove uten ;) For oss har det nesten blitt mer og mer med årene, så det er jo koselig:)

Vi sover langt fra herandre i senga, må ha plass når jeg skal sove. Og sitter ofte i hvert vårt hjørne i sofaen av samme grunn.

Men vi "leker" mye enda, som vannkrig,lekeslåss osv (vi er snart 30). Og har det veldig bra sammen, selv om det kanskje høres litt kjipt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...