Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Pappa mente jeg var litt større i ansiktet i dag, særlig under haka/kjeven. Så mulig jeg har fått det berømte fødefjeset. Men kan noen fortelle meg at da kommer'n i morgen??! Takk?? Hehe.
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg fikk to kommentarer på fødeansikt iløpet av samme dag (fra to forskjellige personer, som ikke var på samme sted på samme tid ) Fødte vel 3 dager etterpå. Var kanskje ingen trøst hvis du er på overtid... men det var ihvertfall et svar Kanskje det er nå sexen funker???
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2010 Da håper jeg det betyr noe hehe... Ja, jeg har gitt mannen min streng beskjed om jeg vil ha en god dose etterpå hehe. Staaaakar, føler nesten at jeg utnytter'n litt, for nå er IKKE sexen fordi jeg har lyst, det er nesten litt tiltak pga vond og tung kropp. Koselig er det jo, men føler ikke helt at intensjonen er rett hehe. Men han klager jo ikke akkurat heller da
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 hehe, altså noen gang må mannfolkene "ofre" seg litt de og. jeg tror bare de syns det er gøy;) Lykke til da!! Sender deg en god porsjon fødestøv!!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Har fått samme beskjed jeg også. Og jordmor sier at det som regel skjer rett før fødselen starter. Så kanskje de nærmeste dagene? Mannen min har i allefall en oppgave i kveld! Heheh.. Trur nok det er den minst romantiske sexen noensinne, men han har bare å gjøre det Heheh.. Lykke til HESTESTUDINA
M27 Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 Ang fødefjes fikk jeg beskjed om at jeg hadde det over en uke før jeg fødte:-(Om torsdagen 10 dager på overtid kom han endelig.....kom inn på sykehuset med 8 cm åpning og det hele var over på et par timer....riktignok forferdelig vondt, men kort fødsel..... jeg var hos en akupunktør og fikk igangsetting akupunktur og samme dag startet det. vet ikke om det var tilfeldig, men verdt et forsøk...Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå