Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Hei, lurer på hvor mye jeg skal ta per dag for pass av tvillinger....?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Kommer an på hvor ofte det er snakk om, og om man snakker dagslønn eller timelønn.. Mange mener at det er vanlig med 30-50 kr i timen, mens andre mener 1000 kr/barnet for hver faste dag. Altså, hvis du passer et barn hver mandag i mnd, så får du 1000 kr. For tvillinger blir det da 2000 kr/mnd. Hvis det er snakk om 5dagersuke, og tvillinger, ville månedslønnen vært 10000 kr/mnd. Vet ikke hvordan det er med timelønn for to unger, men den er sikkert normalt da på 60-100 kr/timen, siden det er dobbelt opp. Selvfølgelig kommer det an på deg, hvor mye erfaring du har som barnevakt/dagmamma, og hvor mye barnas foreldre er villig til å betale. Det er jo som regel en privat avtale mellom dagmamma og foreldre, så dere må bli enige.. også kommer det an på om det skal betales "hvitt eller svart", hehehe...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Det er jeg som trenger dagmamma til barna mine. Synes 10000 var veldig mye penger. Regnet med det var mer for tvillinger, men ikke dobbelt opp.... Trenger dagmamma nesten hver dag.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 dobbelt opp er dobbelt arbeid... Som sagt er det noe man blir enige om, du kan jo søke på nettet andre steder også å finne svar der Men tenk å jobbe fulltid som dagmamma og tjene under 10000 i mnd? man har ikke tid til å gjøre mye annet, og 10000 i mnd er jo ikke så veldig mye å tjene.. Men det kommer alt an på situasjonen også, og hvem som betaler for bleier og mat osv.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Vanlig pris er 200-250 kroner dagen per barn. De aller fleste jeg kjenner betaler 250 kroner og får da mat og eventuelt bleier. Man blir ikke rik av å jobbe som dagmamma.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå