***Curious*** Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 http://www.seher.no/854546/therese-johaug-viser-supermagen-paa-tv Må bare spørre....er dette hva gutta liker??
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Det er vel veldig individuelt, på lik linje som hos oss damer når det kommer til menn. Den hårete apekatten i høyrekanten av bildet får meg til å brekke meg, mens andre syns det er sexy og mandig. Jeg hadde ikke sagt nei til en flat mage med muskler, det oser jo sunnhet av henne så jeg syns det er pent. Men gidd jeg jobbe for noe slikt sånn normalt sett?? neeeei overhode ikke, og dermed kan jeg heller ikke tenke så mye på det. Satser heller på at min kjære ser etter litt mer enn bare kroppen min
***Curious*** Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2010 Flat mage med muskler er en ting, men ærlig talt.... dette blir jo bare sener og pølseskinn Men det er vel sant som du sier: hver sin smak. Syntes bare dette var litt ekstremt
Lemonia Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Det synes jeg også. Synes ikke det var noe pent, men smaken er som baken.
katrineev Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 huff nei dette var ikke noe jeg ble no missunnelig over.. men noen menn vil nok ha slike damer også
Makko med to små gutter Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 hehe skulle vel gjerne hatt en mellomting mellom Therese Johaug sin mage og min egen "normal" mage (les ikke gravid). Men nå har hun "arbeids muskler", hun har ikke trent magen sin for å få den til å se slik ut! Og at hun går i bikini må jo være greit!!!!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 1. november 2010 #7 Skrevet 1. november 2010 overhodet ikke vakkert spør du meg! lite feminint og ALT for markert for dame å være....men det er MIN mening:)
lillespiren2:) Skrevet 1. november 2010 #8 Skrevet 1. november 2010 en idrettsuttøver som trener så mye,risikerer vel å få sånne magemuskler.. så vel ikke pga mannfolka hun har en sånn mage, heller et resultat av mange timers trening. personlig synes jeg d er ålreit å ha flat mage med litt markerte muskler, men trenger liksom ikke en sånn sixpac nei.. tror heller ikke gutta liker at kjæresten sin har en sånn mage, mer muskler enn mannen sin liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå