Gå til innhold

ang halloween

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes enten man bør feire det skikkelig og lære barn om regler. og at de som ikke vil feire skrur av utelyse og da skal barn vite at de her vil ikke ha besøk.

Eller så får man få vekk hele halloween...

Julebukk er en god norsk tradisjon som vi har hatt lenge og det er mye mer koseligt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Julebukk er noe som visstnok skal være en tradisjon her i Norge men hvor er dem???

Jeg har budd her i Norge siden 1993, og jeg har opplevd 1 julebukk på alle de årene. Det var ironisk nok i førfjor, og gutten som kom på døra i November var kullsvart og kom fra Afrika. :o)

Han hadde ikke budd her så lenge men hadde hørt snakk om denne tradisjonen og ville prøve den, hadde vle kanskje ikke helt skjønnt NÅR man skulle gå, men han gjorde ihvertfall en innsats.

Det var den fineste og eneste julebukk jeg noengang møtt, og INGEN vil noensinne kunna overgå ham :o))

Skrevet

Men er forøvrig enig i at man skal lære ungene folkeskikk og regler.

Utelys av, ingen besøk. Ramponering, skjellsord og kasting av egg etc er bannlyst.

Skrevet

Vi har skrudd av alle lys, å har bare på lys her vi sitter, som de ikke ser. Alikevel ringer det på i ETT sett, å når vi ikke åpner, så står de å hamrer på glasset på døra! (vi har vindu på døra) Blir helt matt jeg!! 3-åringen vår blir jo livredd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...