Gå til innhold

Hvor kjøpe fine kalender ((har ingen ambisjon om å være kreativ selv)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

pakker

får vel begynne med det, de har hatt sjokoladeluker så langt. har sett på kid.no, men ikke helt imponert, men det var vel grei pris 169,00?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den var ikke særlig fin den kalenderen, det er jeg enig i.

Så på en med store lommer på Kremmerhuset.no, og den var jo heller ikke noe fin, grå med romantiske bokstaver/tall på. Ikke så spennende for en på tre og en på fire.

 

Mer konstruktive forslag om noen har :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg vet om en broderiforretning som ligger i en av sidegatene som fører til Torgallmenningen i Bergen (kanskje 50m unna) Der selger de hvert år mange utrolig nydelige, håndbroderte kalendere med ulike motiv. Disse er påmontert ringer som en kan knytte fast små pakker i. Om du googler litt aktivt, finner du sikkert denne butikken på nettet. Vet ikke hva den heter, men det er en bitteliten butikk. Kan ikke være mange av dem med den beliggenheten i Bergen.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar, vet hvilken butikk du mener, og kan stikke inneom nestegang jeg går forbi. Vet du hvilken prisklasse de ligger på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forresten være at prisene på nettet kun er for materialpakke (altså gjør det selv...) - sikkert smart å stikke innom, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fin hjelp :-)

De var litt gammelmodige, men de var veldig fine også. Er det noe gjør det selv, så blir det nok ikke. Jeg likte de med josef og maria, den var så fine farger på. Skal absolut stikke innom der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...