Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Har en liten en på 1år, gikk fra 9mnd alder. Har for det meste brukt sålesko men nå er det kalt og hun trenger sko til å gå ute. Bruker dere stonz eller sånne barfot sko?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Hvis han har gått fra 9 mnd alder kan han vel bruke vanlige vintersko?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Jenta mi har Kavat vintersko, de sitter godt på de små føttene og er varme og gode
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Jo selfølgelig. Men er det ikke bedre for fotens utvikling at dem går barbent? Altså bruker slik vintersko? Eller tar jeg helt feil. Mener å ha lest at det er det allerbeste. Fant også en side som hadde slike, men finner ikke siden igjen da jeg ikke husker navnet på skoene. De har bere slike tøfler/sommersko i norge, men i USA har de vintersko også Noe som vet hvilke sko jeg snakker om. Mener det var noe med B eller D.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Hva med UGG sko da? Er ikke det bra?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 Tenkte på disse: http://www.babyuniverse.co.nz/product/bobux-winter-boot-chocolate-3975/ Er de til utendørsbruk? Eller kun får å sitte i vogna?
SuperMoM <3 Skrevet 31. oktober 2010 #7 Skrevet 31. oktober 2010 Jenta mi har gått siden hun var 9 1/2mnd gammel.. Hun fikk da ecco sko til 550kr. Siden det er best med kvalitet og støtte til barna,så fikk det bare bli dyrt! Nå har begge barna mine superfit, gore tex sko! Det er det som er varmest og holder de tørr på beina. Så sant det ikke er sørpe og regn da.. Da bruker jeg dock boots på dem. Skoa demmers kosta 799kr per stk,men det er jaggu verdt det. Dock boots'a kosta 399,- Mine fikk gore tex sko da de var 1år også.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #8 Skrevet 31. oktober 2010 Ja, det er selfølgelig verdt det men det er ikke det jeg tenker på. Jeg tenker på fotens naturlige utvikling. Er det ikke bedre med noe som er helt mykt? Eller tar jeg feil. Det er jo det bobux poengterer. Har også lest om det før...Men er det rett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå