Gå til innhold

Überbekymret! Trenger råd, samme som 3trimester..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ikke noe svar inne på 3 timester, forsøker her;

For 4 uker siden var jeg på ul og da lå småen på 80percentilen (uke 29). Nå i uka var jeg på ny ul, denne gangen ligger han på 49percentilen (uke 33). Han har altså veket 31% fra egen kurve. Jeg mente dette var mye, men gynekologen sa "nesj, det gjør ingenting". Jeg er ikke beroliget likevel, er det andre som hadde vert bekymret for dette? Noen som har erfaringer eller meninger om saken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke bekymret meg....:-) hvorfor følges du med ultralyd egentlig ?

Skrevet

OK, takk:) Fordi jeg har diabetes type1, førstemann ble 5kilo og satt fast med skuldrene og fikk komlikasjoner av den grunn.

Skrevet

De sier ifra hvis det er noe å bekymre seg over. Jeg husker ikke hvilken percentil min lille gutt lå på, men jordmoren sendte meg til ekstra ultralyd litt før uke 30, fordi symfyse-fundusmålet hadde flatet ut. Da fikk jeg ultralyd, og han lå veldig langt nede, kanskje bare en percentil eller noe.. Fødselen ble satt i gang ca. en måned før termin fordi han hadde sluttet å vokse. Han veide 1665 da han kom ut. Men var faktisk frisk og fin, og vi fikk ham hjem etter ti dager på barneklinikken. I dag er han en sunn og frisk toåring.

Moralen: De sier ifra hvis noe er galt, og selv da pleier det å gå bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...