Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 Finnes det ferdige kalendere uten godteri? Eller må jeg kjøpe inn masse smått og pakke inn selv?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #2 Skrevet 31. oktober 2010 Ingen. Han forstår jo ingenting av det likevel!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 Jeg har heller ingen julekalender til vesla i år, da jeg tror hun er for liten til å forstå noe av det.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Hadde ikke julekalender til barna da de var så små, begynte da de var 3 år.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #5 Skrevet 31. oktober 2010 Tror vi dropper det i år også, han er snart 2. Men tror ikke han forstår så mye av det. Kjenner jeg han rett blir det et mas dagen lang etter kalenderen. Han skjønner jo ikke at han ikke kan få flere luker/pakker på en dag.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #6 Skrevet 31. oktober 2010 2 og 4 år her Hadde pakkekalender til eldste i fjor. I år blir det sjokolade kalender til begge. billig og enkelt. Tar heller pakkekalender neste år for da er minste blitt 3 år og skjønner litt mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå