Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #1 Skrevet 31. oktober 2010 ei venninne mente at jeg ikke måtte finne på å trene aerobic med mye hopping så tidlig etter fødsel. Noen som vet om hun har rett? trener jo bekkenbunnen også jevnlig men fikk inntrykk av utfra det hun sa at hele "stasen" oppi der kunne ramle ut om jeg utsatte bekkenbunnen min for sånt. Ble litt skremt jeg da... håper noen her har peiling på trening og kan berolige meg eller bekrefte det hun sier.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #3 Skrevet 31. oktober 2010 4 mnd etter fødsel er det helt uproblematisk med hopping. However, om du IKKE tisser på deg på det tidspunktet når du f.eks. hopper på trampoline, er du særdeles heldigstillt med tanke på bekkenbunnsmusklatur:D
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2010 #4 Skrevet 31. oktober 2010 Bare pass på at du ikke er like uheldig som jeg var da jeg virkelig skulle hoppe på trampoline i sommer... :S Å kjenne noen dråper med urin som kommer når du hopper er IKKE behagelig eller gøy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå